Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Indigo sundries


Γεια σας

Όπως σας υποσχέθηκα θα ξεκινήσουμε σήμερα κιόλας,δεύτερη μέρα προβολής του blog με τις πρώτες παρουσιάσεις προιόντων και όπως σας υποσχέθηκα πάλι με χειροποίητα.Αγάπη που τα έχω...
Όταν ξεκινήσαμε με το Μαύρο Σαπούνι Αφρικής είχαμε ένα πλάνο με τους συνεργάτες για το ποια προιόντα θα βάλουμε στο κατάστημα.Από τις πρώτες λοιπόν επιλογές ήταν τα χειροποίητα σαπούνια με βούτυρο καριτέ,τα lip balm και τα φυσικά αποσμητικά.
Από τις πολλές ανακαλύψεις μας λοιπόν ήταν μια πολύ ευγενική δεσποινίδα από ΗΠΑ που ήθελε με χαρά να συνεργαστεί μαζί μας και φυσικά μας έστειλε κάποια από τα προιόντα της.
Πάμε λοιπόν να την γνωρίσουμε!!
 
Η Sofia Collier μου έκανε αμέσως εντύπωση γιατί στο κατάστημά της στο ETSY με τίτλο Indigo sundries είχε ελληνικά ονόματα στα χειροποίητα solid perfume και στα σαπούνια της.
Artemis,Athena,Pandora...
Κάτι καλό μου επιφυλάσει η δεσποινίδα σκέφτηκα..
Μας έστειλε σε travel size μεγέθη λοιπόν:

Σαπούνι με την ονομασία Athena και όπως το αποκαλεί
Athena Perfumed Body Bar .

Ένα σας λέω μόνο!!Έχουν περάσει 10 μήνες που το είχα και η μυρωδιά του μου έχει μείνει αξέχαστη.
Δεν έχω μυρίσει κάτι παρόμοιο στην ζωή μου αν και ένιωθα ότι το ήξερα χρόνια.Είχε μείνει ένα πολύ μικρό κομματάκι στο μπάνιο μου μόνο και μόνο για να το μυρίζω.Μέχρι που έλιωσε και αυτό.Βασικό του συστατικό το βούτυρο καρύδας που ενυδάτωνε απίστευτα το δέρμα.Τιμή €4,20

Σαπούνι με καρύδα και lime ή όπως το αποκαλεί
Coconut Lime Oasis Handcrafted Soap

Εξαιρετικό επίσης.Ωραίο άρωμα με την καρύδα να υπερτερεί,όμορφη αίσθηση στο δέρμα μου.Ένιωθα απόλυτη καθαριότητα χρησιμοποιώντας το!!τιμή €4,20

Lip balm με άρωμα lime.

Ακόμα το έχω στο κομοδίνο μου!!
Ενυδατώνει τα χείλη πολύ καλά με έντονο άρωμα lime και με βασικά συστατικά φυσικό κερί,αιθέριο έλαιο lime,Λάδι jojoba και ελαιόλαδο.
Το μόνο αρνητικό που έχω να πώ για αυτό είναι ότι η ενυδάτωση δεν διαρκεί πολλές ώρες και αυτός είναι ο μαναδικός λόγος που με το Μαύρο Σαπούνι Αφρικής καταλήξαμε σε άλλη εταιρία.
Η τιμή του?Απίστευτα προσιτή μόνο €1,53.

Με την Sofia έκανα προσπάθεια να συνεργαστώ αλλά όπως κατάλαβα ήταν πιο χύμα άτομο από εμένα.
Απαντούσε στα μηνύματα μετά από μέρες,σε μερικά δεν απαντούσε καθόλου.Μπορεί να την είχα πετύχει σε άσχημη φάση.
Θα κάνω σίγουρα πάλι προσπάθεια προσέγγισης γιατί το άρωμα του σαπουνιού Athena δεν φεύγει από το μυαλό μου με τίποτα και είμαι σίγουρη ότι θα το λατρέψετε και εσείς.


Αυτά για σήμερα λοιπόν.
Ελπίζω να σας άρεσε η πρώτη παρουσίασή μου και ευελπιστώ ότι η δεύτερη θα γίνει κιόλας αύριο γιατί το Σαβ/κο είναι αφιερωμένο όπως πάντα στο boyfriend!!

Σας φιλώ.. 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου