Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Passion Moon Potions


Γεια σας

Και Aloha φίλοι μου!!
Με αυτόν τον τρόπο μας χαιρετάει η αποψινή μας καλεσμένη και μαντέψτε που θα μας ταξιδέψει??
Πάμε Χαβάη????
Εγώ τουλάχιστον έφτασα μέχρι εκεί γιατί ταξίδεψαν οι μυρωδιές της στο σπίτι μου.Τελικά σήμερα ανακαλύπτω ότι έκανα μεγάλη αναζήτηση σε χειροποίητα προιόντα με βασικό τους συστατικό το βούτυρο καριτέ.
Μα να φτάσω μέχρι Χαβάη??
Η τρέλα της νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας βλέπετε αλλά κάθε άλλο παρά κακό μου έκανε.

Η Francesca Azar εναλλακτική φουρνάρισσα από την πόλη Kailua-Kona της Χαβάης με μεγάλη αγάπη στην ζαχαροπλαστική ξεκίνησε να δημιουργεί νέες γεύσεις και συνδυασμούς γλυκών με βούτυρο Καριτέ(ναι το Καριτέ είναι και φαγώσιμο),βούτυρο Κακάο,Καρύδα και πολλά πολλά άλλα.Τις εμπνεύσεις της λοιπόν κατέληξε να τις υλοποιεί σε υψηλής ποιότητας φυτικά προιόντα περιποίησης με απέχθεια σε χημικά,συντηρητικά και αλκοόλες δημιουργώντας το υπέροχο online κατάστημά της Passion Moon Potions.Με χαρά λοιπόν δέχτηκε πιθανή συνεργασία με το ΜΑΥΡΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΑΦΡΙΚΗΣ και μου έστειλε κάποια από τα προιόντα της να τα δοκιμάσω.Ε λοιπόν να και κάτι που σπάνια συμβαίνει αλλά με το που ανοίγω το δεματάκι της μοσχοβόλησε όλο το δωμάτιό μου.

Αλλά ας δούμε και τι μου έστειλε...

Whipped Shea Creme
 
2 κρέμες σώματος με χτυπημένο βούτυρο Καριτέ στα υπέροχα αρώματα Cucumber και Island Sugah Cookie σε travel size συσκευασίες 60γρ.
Τι να σας πρωτοπώ δεν ξέρω. Απίστευτα αρώματα που δεν είχα ξαναμυρίσει στην ζωή μου και δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο για να τα περιγράψω.Το Αγγούρι θα αναρωτιέστε διαφορετικά μυρίζει στην Χαβάη?Όχι αλλά ο συνδυασμός με τα αιθέρια έλαια ήταν κάτι μαγικό.Απορροφούνταν από το δέρμα πολύ καλά κρατώντας το ενυδατωμένο όλη μέρα.Μου έχει μείνει ελάχιστη ποσότητα της μιας αλλά την φυλάω δίπλα στο κρεβάτι μου και την χρησιμοποιώ ως κρέμα χεριών κάποια βράδια για αρωματοθεραπεία.Με χαλαρώνει και μου ταξιδεύει το μυαλό!
Τιμές από το κατάστημά της στο Etsy
60γρ. €8,49
30γρ. €5,28 
 
  Whipped Sugar Scrubs
 
3 πίλινγκ σώματος με χτυπημένο βούτυρο Καριτέ στα υπέροχα αρώματα Maple syrup,Creme Brulee,Pumpkin pie σε συσκευασιές 60γρ.
Εγώ που δεν χρησιμοποιώ πίλινγκ σώματος μαζί τους έκανα την εξαίρεση.Μα πώς να αντισταθώ σ'αυτές τις μυρωδιές?Στο συρτάρι που τα είχα μοσχοβολούσε ο τόπος και γιατί να μην πάθω το ίδιο και στο σώμα μου?Σκέφτηκα.
Και το έπαθα!!
Χρησιμοποίησα τις 2 από τις 3 γιατί φυσικά έχω και μια αδερφούλα με μεγαλύτερη τρέλα στην περιποίηση του σώματος(σε αντίθεση με μένα που έχω την αντίστοιχη τρέλα με την περιποίηση προσώπου).Καταπληκτικές χωρίς υπερβολή.Τα περισσότερα πίλινγκ Ζάχαρης έχουν πολύ περισσότερη ζάχαρη από την ποσότητα που πρέπει με ελάχιστα έλαια ή βούτυρα.Με αυτές έγινε ακριβώς το αντίθετο. Πολλά βούτυρα(Καριτέ,Κακάο),έλαιο Καριτέ, Βιταμίνη Ε,αιθέρια έλαια και ακατέργαστη ζάχαρη όσο χρειαζόταν το σώμα μου.Η μυρωδια και η αίσθηση καθαριότητας στο δέρμα δεν ήθελα να φύγει με τίποτα και γι'αυτό μετά χρησιμοποίούσα σαπουνάκι χωρίς άρωμα για τον καθαρισμό μου.Μην ζηλεύετε!Εύκολα τα αποκτάτε και σεις.
Τιμές από το κατάστημά της στο Εtsy
226γρ. €17,74
113γρ. €14,15
60γρ.  €8,11
30γρ.  €5,09
 
 
Ώρες ώρες νιώθω ότι σας βάζω σε διαδικασία να ζηλεύετε με όλα αυτά τα λαχταριστά χειροποίητα και μη φυτικά προιόντα περιποίησης.Δεν είναι δύσκολο να αποκτήσετε και σεις ότι σας κάνει κλικ και θεωρείτε ότι σας ταιριάζει.
Τρέλα θέλει φίλοι μου και το πακετάκι της παραγγελίας σας θα φτάσει το πολύ σε 7-10 μέρες σπίτι σας.Έναν Paypal λογαριασμό χρειάζεστε και ένα κόλπο.Ποτέ μην κάνετε απευθείας παραγγελίες σε τέτοια μικρά online μαγαζάκια. Επικοινωνήστε με email στο κατάστημα  που θέλετε και ζητήστε τα φτηνότερα ταχυδρομικά.Πολλές φορές σε μικρά πακέτα θα δείτε τιμές παρόμοιες με τις δικές μας courier.
Μπείτε στην διαδικασία και θα με θυμηθείτε..
 
 
Σας φιλώ...      
 
 
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου