Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

The Fay Farm

Γεια σας

Σήμερα τελικά ανακάλυψα ότι θα παιδεύομαι πάρα πολύ στην επιλογή των εταιριών που θα σας παρουσιάζω.Άνοιξα το συρτάρι με τα βούτυρα σώματος και είχα πάνω από 1 τέταρτο για το ποια έταιρία θα σας παρουσιάσω σήμερα.Τελικά κατέληξα στην The Fay Farm η οποία είναι μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση χειροποίητων φυτικών προιόντων που καλλιεργεί μόνη της τα περισσότερα από τα βότανα και τα συστατικά που χρησιμοποιεί. Βρίσκεται στο μικρό νησάκι με την ονομασία Whidbey κοντά στο Σιάτλ των ΗΠΑ.Η φιλοσοφία των προιόντων της είναι εκτός από τις καλοπιστικές λειτουργίες περισσότερο να είναι θεραπευτικά για πόνους μυών, ρευματοπάθειες, πονοκεφάλους,δερματίτιδες και πολλά πολλά άλλα.100% φυσικά χωρίς ίχνος χημικού στα συστατικά της. 
Πάμε λοιπόν να σας δείξω τί μου έστειλε να δοκιμάσω.


2 Βούτυρα σώματος με Καριτέ και έλαιο Κάνναβης και 2 Βούτυρα σώματος με καριτέ και έλαιο ηλιοτρόπιου σε συσκευασίες 50γρ. 

Αρώματα: Αγγούρι-Γιασεμι
         Λεβάντα
         Indian Summer
         Πορτοκάλι-Αγιόκλημα

Αυτή την στιγμή το μόνο από αυτά που υπάρχει στο συρτάρι μου είναι το Αγγούρι-Γιασεμί που το έκρυψα για να μην το βρω και αυτό εξαφανισμένο.Και εξαφανίστηκαν γιατί μιλάμε για προιόντα ποιότητας που πολλές φίλες ή συγγενείς τελικά το κατάλαβαν....


Τα βούτυρα αυτά περιέχουν ως βασικό συστατικό τους το Καριτέ με
βούτυρο Κακάο,αιθέρια έλαια και φυσικό κερί μέλισσας.Ενυδατώνουν απίστευτα το δέρμα διορθώνοντας μικροεκδορές και χτυπήματα.Και μην το φοβάστε που είναι βούτυρο, απορροφάται εντελώς.Τα αρώματα είναι όλα υπέροχα και έντονα και μπορούν να μείνουν στο δέρμα αρκετές ώρες.
Έχω μια συνήθεια.Πριν κοιμηθώ θέλω να νιώθω κάποιο φυσικό άρωμα να με τυλίγει και να μου χαλαρώνει το μυαλό.Το βούτυρο αυτό λοιπόν (Αγγούρι-Γιασεμί)το έχω χρησιμοποιήσει άπειρες φορές ώς κρέμα χεριών.Είναι ιδανικό άρωμα για να κοιμηθώ και το λατρέυω.
Τιμή 50γρ.  €7,43
Τιμή 113γρ. €13,35

 
Ορός Κάνναβης
 
Μόλις έλαβα αυτό το προιόν στα χέρια μου παραξενεύτηκα ήταν η αλήθεια.Δεν έχω κανένα σοβαρό δερματικό πρόβλημα για να μου το στείλουν.Και όμως.Σήμερα ξέρω.
Ο ορός αυτός αναπτύχθηκε κατά την παρότρυνση των πελατών τους που έψαχναν μια θεραπεία για την ψωρίαση στο τριχωτό της κεφαλής , το έκζεμα στο πρόσωπο , καθώς και σοβαρές δερματίτιδες.Τα συστατικά του?
Όλα ένα και ένα:Έλαιο Βιολογικού σταφυλιού,κάνναβη,έλαιο argan, Κολλιτσίδα, καλέντουλα, χαμομήλι, chickweed, σύμφυτο, γλυκόριζα, τσουκνίδα, πεντάνευρο, Βότανο Αγ.Ιωάννη, αιθέρια έλαια από λεβάντα, γεράνι, δεντρολίβανο, ευκάλυπτο και πράσινο τσάι.
Εγώ μπορεί να μην έχω κανένα δερματικό πρόβλημα αλλά χρησιμοποιώντας το ως serum προσώπου κατάλαβα τελικά γιατί μου το είχαν στείλει.Εισχωρούν στο δέρμα μου όλα αυτά τα καταπληκτικά έλαια κανοντάς το το επόμενο πρωί βελούδινο,λείο τελειοποιώντας τις άτέλειες(μικρά σημαδάκια,μαύρους κύκλους,λεπτές γραμμές).
Εξαιρετικό,εξαιρετικό προιόν περιποίησης που το συστήνω ανεπιφύλακτα.(είναι ακριβά τα botox κορίτσια και αυτό κάνει παρόμοια δουλειά).
Τιμή 30γρ. €27,09
 
Lotion bar με άρωμα Αγγούρι
(στερεό βούτυρο σώματος)
 
Μέχρι την στιγμή που μου έστειλαν το πακέτο δεν ήξερα την ύπαρξη των lotion bars.Μόλις το είδα ΄΄α τι καλό σαπουνάκι''.Μα τι σαπουνάκι λέω από μέσα μου βρε χωριό,κάτι άλλο γράφει απ'έξω!!
Και αυτό ήταν!Ερωτεύθηκα τα lotion bars!Είναι στερεά βούτυρα σώματος αντί για το κλασικό βούτυρο σώματος και τις κοινές υγρές λοσιόν.Τα βουτυράκια αυτά είναι συνήθως σε πολύ μικρές συσκευασίες αλλά ακόμα και 50γρ. προιόντος μπορούν να αντικαταστήσουν 200γρ. υγρών λοσιον.Πιστέψτε με γιατί από έκείνη την μέρα που το έλαβα το έχω χρησιμοποιήσει άπειρα και είναι ακόμα πάνω από την μέση.
Φοβερή ενυδάτωση με βούτυρο Καριτέ,Ηλίανθο,κερί και αιθέρια έλαια δίνουν την αίσθηση ότι χρησιμοποιείς πανάκριβο προιόν πολυτελείας.Απορροφάται αμέσως χαρίζοντάς μου βελούδινη υφή και με διακριτικό άρωμα που μένει.
Έχω σκοπό να κάνω συλλογή από lotion bars.Τέλος!! 
Τιμή 60γρ. €5,93
 
Αυτά για σήμερα φίλοι μου..
Ελπίζω η προσπάθειά μου να αποτυπώσω την συλλογή μου σε ένα blog να είναι ικανοποιητική ως ένα βάθμό και να αντιλλαμβάνεστε την αγάπη μου για τα φυτικά κα κυρίως χειροποίητα καλλυντικά.
Το επόμενο ποστ ας ελπίσουμε να γίνει από Δευτέρα.
 
Σας φιλώ... 

  



 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου