Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

The Massage Lassie

Γεια σας

Όπως σας υποσχέθηκα σήμερα με νέα παρουσίαση και σειρά έχει το ταξίδι στην Αγγλία.
Συγκεκριμένα θα σας ταξιδέψω στην Σκωτία στα περίχωρα της Dundee που σε ένα μικρό εξοχικό σπίτι στις όχθες του ποταμού Tay ζει και εργάζεται η Dionne Turnbull.Η Dionne με πτυχίο αρωματοθεραπείας
δημιουργεί από το 2005 προιόντα περιποίησης της επιδερμίδας με 100% φυσικά συστατικά και φιλοσοφία της ''η φύση μπορεί να μας δώσει και να θεραπεύσει τα πάντα''.Χρησιμοποιεί όπως καταλάβατε μόνο ότι τις προσφέρει η φύση με βάση τα αιθέρια έλαια, ακατέργαστο βούτυρο Κακάο και βούτυρο Καριτέ.
Θα βρείτε δημιουργίες της στην επίσημη ιστοσελίδα της Τhe massage lassie καθώς και στο κατάστημά της στο  Εtsy  με προιόντα που συνεχώς ανανεώνονται.
Ας δούμε όμως από αυτή την λίστα τι έστειλε σε μένα να δοκιμάσω:

 
Radiance botanical face serum  
 
 
Βοτανικό Serum προσώπου για λαμψη. Όπως σας έχω αναφέρει και στο ποστ της γνωριμίας μας έχω λατρεία με τα serum ή όπως τα αποκαλώ εγώ με τα λαδάκια περιποίησης προσώπου.Το λαδάκι αυτό λοιπόν με ενθουσίασε πρώτον με την υπέροχη γυάλινη συσκευασία του και δεύτερον με τα ένα και ένα συστατικά του: Έλαιο Γασεμί,Λεβάντας,Χαμομηλιού,Αβοκάντο,
έλαιο σπόρων Ροδάκινου,έλαιο Κάρδαμου,έλαιο Λιναρόσπορου,Ιπποφαές και Βιταμίνη Ε.
Μετά από 2 μήνες εφαρμογής κάθε βράδυ σχεδόν έχω να πω ότι άξιζε το πτυχίο και οι άπειρες μελέτες της Dionne.Έχει αλλάξει όλη η υφή της επιδερμίδας μου που ακτινοβολεί φρεσκάδα και υγεία. Δίκαιος ο τίτλος serum λάμψης λοιπόν.Προτείνω να κάνετε την προσπάθεια να το αγοράσετε και θα με θυμηθείτε. Και αξίζει και δεν αξίζει πολλά για την δουλειά που κάνει στο δέρμα.
ΤΊΜΗ 30ml €13,80
 
 Mini massage bars - aromatherapy bath & body melts
 
 Μίνι Στερεό βούτυρο σώματος για μασάζ είναι το δεύτερο προιόν που δοκίμασα.Τα body melts όπως αποκαλούνται είναι βουτυράκια σώματος για μασάζ που κατά την επαφή με το δέρμα έχουν την ιδιότητα να λιώνουν προσφέροντας ενυδάτωση που διαρκεί ώρες ιδανικά για ξηρές επιδερμίδες.Ή μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε και αλλιώς.Γεμίστε την μπανιέρα με ζεστό νερό και ρίξτε τα μέσα. Λιώνουν απελευθερώνοντας όλα τα θεραπευτικά συστατικά τους κάνοντας το μπάνιο σας σκέτη απόλαυση!!Αλλά ας τα δούμε κιόλας:βούτυρο Κακάο, Καλέντουλα, Jojoba, Αβοκάντο, με αιθέρια έλαια Grapefruit και Ylang-Ylang.
Τα αιθέρια έλαια διαφοροποιούνται μιας και εγώ είχα την τύχη να μυρίσω τον υπέροχο αυτό συνδυασμό. Έχω να πω ότι χρησιμοποίησα αυτό το λαχταριστό βουτυράκι για ενυδάτωση σε σκληρές κυρίως περιοχές του σώματός μου και πραγματικά εξεπλάγην ευχάριστα.Δεν είναι μόνο το άρωμα που μένει αλλά η ενυδάτωση που προσφέρει μπορεί να ''βάλει κάτω'' όλες τις υγρές λοσιόν που υπόσχονται ανάλογα αποτελέσματα.

Λαχταριστά δεν φαίνονται στα περιποιημένα κουτάκια τους???
ΤΙΜΗ 20γρ. €3,07


Είμαι υπό πολύ σοβαρή σκέψη μαζί με τους συνεργάτες από το ΜΑΥΡΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΑΦΡΙΚΗΣ να φέρουμε προς Ελλάδα τα εξαιρετικά αυτά χειροποίητα προιόντα αλλά θάθελα και την γνώμη σας.Ρίξτε μια ματιά στην σελίδα της Dionne και πείτε μου αν σας κάνουν κλικ.

Αυτά για σήμερα λοιπόν φίλοι μου.Ελπίζω να σας άρεσε και η σημερινή παρουσίαση χειροποίητων φυτικών καλλυντικών και να σας 'πείθω΄ότι η φύση γνωρίζει καλύτερα τις ανάγκες μας..


Σας φιλώ..




  
 
 
 
 
 



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου