Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Angel Minaro


Γεια σας

Μα τόσο μ'αρέσει να σας γνωρίζω ανθρώπους που μέσα από αυτούς γεννιούνται υπέροχα φυτικά προιόντα περιποίησης??
Νιγηρία,Γκάνα,Σαουδική Αραβία, Αγγλία και τέλος ΗΠΑ ήταν το ταξίδι ζωής της Angela που διαμόρφωσαν τον χαρακτήρα και την δημιουργικότητά της.Με εφόδια τις σπουδές Φαρμακευτικής στο Λονδίνο έκανε το όνειρο της ζωής της πραγματικότητα και το 2011 δημιούργησε την εταιρία χειροποίητων καλλυντικών Angel Minaro.


Και νιώθω τόσο περήφανη που την ανακάλυψα!!
100% φυτικά προιόντα περιποίησης χωρίς parabens,χρωστικές και αρωματικές ουσίες που δεν δοκιμάζονται στα ζώα η Angela μας μεταφέρει όλη την αγάπη της για όλα όσα μας προσφέρει η φύση.
Αιθέρια έλαια,βούτυρα,εκχυλίσματα φρούτων και νωπά φρέσκα προιόντα είναι τα βασικά της συστατικά.
Ήθελα τόσο πολύ να δοκιμάσω τα καλλυντικά της και με χαρά μου έστειλε ένα πολύ πολύ όμορφο κουτάκι δώρο με πολλές travel size συσκευασίες από τα best seller προιόντα της.

Πάμε να δούμε και τι είχε μέσα όμως..

 Acai and Goji Berry antioxidant face creme
 

 Αντιοξειδωτική κρέμα προσώπου με Acai και Goji Berry σε συσκευασία ταξιδίου 30γρ.
Καταπολεμά τα σημάδια της γήρανσης,ενυδατώνει και διατηρεί την ελαστικότητα του δέρματος με αντιοξειδωτικές ουσίες,πρωτείνες και θρεπτικά έλαια.
Από τις καλύτερες κρέμες προσώπου που δοκίμασα ποτέ.Ανοίγοντας το μπουκαλάκι ξεχειλίζουν τα αρώματα των φρούτων.Με πλούσια υφή και μη λιπαρό αποτέλεσμα νιώθω αμέσως το δέρμα μου να αναζωογονείται.
Με Αλόη,Άνθος πορτοκαλιού, σόγια, βούτυρο Καριτέ,έλαιο Κολοκύθας,Καμέλια,πρωτείνη Μεταξιού,Acai berry,Goji berry,Βερίκοκο,Λευκό νεκταρίνι, Μπανάνα,Πεπόνι,Ροδάκινο,Βιταμίνη Ε.
Την έχω τελειώσει την συσκευασία που μου έστειλαν - με μεγάλη μου λύπη - μιας και το προσώπο μου την είχε λατρέψει! 
Μην αντισταθείτε!!Θα εκπλαγείτε με το αποτέλεσμα!!
ΤΙΜΗ 59ml €18,40

Ultra nourishing and firming body lotion
  
3 Θρεπτικές και συσφυκτικές λοσιόν σώματος στα αρώματα:Floral kiss,Agrumes,Romance σε travel size συσκευασίες 30γρ.
Αυτές οι εξαιρετικές λοσιόν σώματος αφήνουν το δέρμα ενυδατωμένο όλη μέρα με υπέροχα συστατικά που θρέφουν την επιδερμίδα.Με έλαιο Αμυγδάλου,Αλόη,βούτυρο Καριτέ,έλαιο Argan,Σόγια και αιθέρια έλαια η αίσθηση κατά την εφαρμογή είναι ότι κάνω spa στο σπίτι μου.Μυρίζουν απίστευτα όμορφα άλλα φρουτένια και άλλα λουλουδάτα με αρώματα που μένουν στο δέρμα.Απορροφούνται πολύ καλά νιώθοντας το δέρμα μου ενυδατωμένο μα καθόλου λιπαρό.Δεν μπορώ να σας πω μόνο για την σύσφιξη που προκαλεί γιατί 30γρ. τι να σου κάνουν?Και οι τρεις συσκευασίες μου έχουν σχεδόν τελειώσει μα δεν έχω σκοπό να πετάξω τα μπουκαλάκια.Είναι τόσο υπέροχα αυτά τα αρώματα και πότε θα τα ξαναμυρίσω?
ΤΙΜΗ 236ml €13,99

  Shea body whip
 

2 βούτυρα σώματος.Το πρώτο με Καριτέ και Cupuacu και το δεύτερο με Καριτέ και Babassu σε travel size συσκευασίες 30γρ.
Για τις θεραπευτικές ιδιότητες του βούτυρου Καριτέ δεν θα σας μιλήσω.Έχουμε μιλήσει άπειρες φορές με το Μαύρο Σαπούνι Αφρικής.
Τα άγνωστα άλλα 2 βασικά συστατικά των βούτυρων αυτών θα σας τα συστήσω με τις ιδιότητές τους.Το έλαιο από το φυτό Babassu είναι γνωστό για τις καταπραυντικές και προστατευτικές ιδιότητες του ισορροπώντας την απαραίτητη υγρασία του δέρματος.Το βούτυρο από το φυτό Cupuacu βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος το ενυδατώνει και το θρέφει σε βάθος.
Φανταστείτε λοιπόν το αποτέλεσμα αυτών των βουτύρων με το Καριτέ και τα αιθέρια έλαια που περιέχει?
Τα συγκεκριμένα προιόντα τα έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα γιατί βρε παιδιά δεν υπάρχουν αυτές οι μυρωδιές,και δυστηχώς δεν πρόκειται να τις βρω ποτέ στην Ελλάδα.Είναι απίστευτες κυριολεκτικά!!Αυτή την στιγμή που γράφω ανοίγω κάθε 2 λεπτά το Babassu και το μυρίζω.Ε γαμώτο δεν άντεξα.Άπλωσα λίγο σαν κρέμα χεριών.Όπως καταλάβατε τα φυλάω αυτά τα βούτυρα σαν μεγάλη ανακάλυψή μου!!
ΤΙΜΗ 113γρ. €21,35



Σας συστήνω με τις καλύτερες εντυπώσεις μου να επισκεφθείτε αυτή την εταιρία χειροποίητων και πραγματικά αν ποτέ αποκτήσετε κάποιο από τα προιόντα της θα με θυμηθείτε!!
Έχει αρώματα που μπορούν να τρελάνουν κόσμο αν με πιάνετε κορίτσια...!!


Σας φιλώ..  


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου