Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Gwdihw



Γεια σας

Και Χρόνια Πολλά εύχομαι σε όλους σας φίλοι μου αν και θα τα ξαναπούμε μέχρι τα Χριστούγεννα.
Από τον τίτλο φαντάζομαι δεν καταλάβατε τίποτα.Εγώ πλάκα πλάκα δεν μπορώ ούτε να το προφέρω.Η Gwdihw είναι μια εταιρία φυτικών χειροποίητων προιόντων που εδρεύει στην πόλη Conwy της βόρειας Ουαλίας στην Αγγλία και τα συστατικά που χρησιμοποιεί είναι 100% φυσικά που τα περισσότερα από αυτά καλλιεργούνται από αγρότες αποκλειστικά στις γύρω περιοχές.
Και τα προιόντα της???Μόνο Βάλσαμα!!!
Βάλσαμα χειλιών,ποδιών,σκληρών περιόχών του δέρματος,αγκώνων,για όπου μπορείτε να φανταστείτε.
Σε υπέροχες τσίγκινες συσκευασίες 25γρ.

 
Με σήμα την κουκουβάγια έπεσα πάνω σ'αυτήν την εταιρία εντελώς τυχαία ψάχνοντας για lotion bar (που τελικά κατέληξα στην Scum Soaps που θα την βρείτε εδώ).Και οι μόνοι 2 λόγοι που δεν συνεργάστηκα ακόμα μαζί τους είναι οι εξής:μικρές συσκευασίες και κατά την μεταφορά τους εδώ δεν μπορώ να πω ότι δεν μαλάκωσαν.Βέβαια από την άλλη είναι λαδάκια με λίγο φυσικό κερί μέλισσας για σταθεροποίηση κάτι που με κάνει να σκεφτώ μελλοντική συνεργασία μαζί τους.
Μου είπαν ότι έχουν σκοπό να αλλάξουν την σύσταση για πιο στερεό αποτέλεσμα.
Πολύ χαίρομαι και περιμένω μήνυμά τους.
Η εν λόγω εταιρία λοιπόν μου έστειλε χωρίς καμιά επιλογή και απαίτηση δική μου κάποια από τα βάλσαμά της.Να τα δοκιμάσω και να της πω εντυπώσεις.
 
Πάμε να δούμε λοιπόν τι περιείχε μέσα το πακετάκι που μου έστειλε πριν από 2 μήνες.
 
 Night Owl 25g Balm
 
Βάλσαμο ''Νυχτοπούλι'' ή αλλιώς ''νυχτερινή Κουκουβάγια'' σε full size συσκευασία 25γρ.
Και αναρωτιέμαι!!??Οι Κουκουβάγιες κυκλοφορούνε μέρα??χαχαχ..
Περιέχει φυσικό κερί μέλισσας, ελαιόλαδο, έλαιο καρύδας,έλαιο μανταρινιού,έλαιο Ylang Ylang.
Καταπληκτικό άρωμα!!Βάλτε λίγο από αυτό το βάλσαμο στους καρπούς και στον λαιμό σας και κοιμηθείτε.Αυτήν ακριβώς είναι η δουλειά του και λειτουργεί με βάση την αρωματοθεραπεία.Εμένα τουλάχιστον με χαλάρωνε απίστευτα αν και το χρησιμοποιούσα και σαν κρέμα χεριών.
Σούπερ ενυδάτωση!!
ΤΙΜΗ 25γρ. €4,42
 
 
Smoochy Lip Orange&Lemon 25g Balm 
 
Βάλσαμο χειλιών με άρωμα Πορτοκάλι-Λεμόνι σε full size συσκευασία 25γρ.
Περιέχει Φυσικό κερί,έλαιο Καρύδας, Βιταμίνη Ε,έλαιο Καλέντουλας,αιθέριο έλαιο Λεμονιού,αιθέριο έλαιο γλυκού Πορτοκαλιού.
Έχω μια συνήθεια..όταν σας παρουσιάζω ένα προιόν θέλω να το έχω δίπλα μου και να το χρησιμοποιώ ταυτόχρονα.Έχει λοιπόν βελούδινη υφή και τα αρώματα του Πορτοκαλιού και του Λεμονιού μου γαργαλάνε την μύτη.Όμορφη αίσθηση!!
Όσο για ενυδάτωση??Πίνω τσάι ταυτόχρονα και δεν έχει φύγει το προιόν καθόλου από τα χείλη μου.
Συνδυασμός τιμής,ποσότητας και ποιότητας αξεπέραστος.Έτσι όπως το νιώθω με καθημερινή χρήση μπορούσε να μου κρατήσει και χρόνο!!!
ΤΙΜΗ 25γρ. €4,42
 
 Twinkle Toes 25g Balm
 
Βάλσαμο ποδιών για λαμπιρίζοντα δάχτυλα σε full size συσκευασία 25γρ.
Περιέχει λουλούδια Καλέντουλας,Καρύδα, Ελαιόλαδο,κερί μέλισσας,αιθέριο έλαιο Λεβάντας.
Το συγκεκριμένο βάλσαμο το χρησιμοποίησα μόνο 3-4 φορές και ο λόγος είναι ότι το χάρισα στον σύντροφό μου.
Θυμάμαι όμως ότι μου μαλάκωνε φοβερά τα πόδια και κυρίως τις φτέρνες χαρίζοντας όπως υπόσχεται ιριδίζον λάμψη.Τα λάδια του εισχωρούσαν στο δέρμα μου που τύφλα να'χουν οι ελαφρόπετρες.Ωραίο άρωμα επίσης.
ΤΙΜΗ 25γρ. €4,42
 
 First Aid 25g Balm
 
Βάλσαμο πρώτων βοηθειών σε full size συσκευασία 25γρ.
Περιέχει έλαιο Καρύδας,Ελαιόλαδο,κερί μέλισσας,Σύμφυτο,Καλέντουλα,έλαιο Tea tree,έλαιο Witch Hazel.
Το έχω μαζί μου συνεχώς γιατί το συγκεκριμένο προιόν κάνει για τσιμπήματα εντόμων,εγκαύματα,ηλιακά εγκαύματα, κοψίματα,γραντζουνιές και μελανιές.Και όπως έχω καταλάβει κάνει δουλειά.
Το έχω χρησιμοποιήσει για τα μισά από αυτά και πραγματικά εξεπλάγην.Βοηθά στην επούλωση μικρών κοψιμάτων(που εγώ παθαίνω συνεχώς κυρίως από χαρτί) αλλά και στις μελανιές μου που επίσης εμφανίζομαι χωρίς να πάρω μυρωδιά.
Αν είστε σαν και μένα ''λάνταβο'' όπως με αποκαλεί η μαμά μου ή τέλος πάντων απρόσεκτη αυτό το βαλσαμάκι θα σας σώσει.
ΤΙΜΗ 25γρ. €4,42
 
 
Όπως είδατε τελικά δεν χρειάζονται πολλά χρήματα για να έχετε ποιοτικά προιόντα σπίτι σας για όλο το σώμα και όλες τις περιπτώσεις.Μην κοιτάτε που εδώ μας τα κρύβουν τα καλα.Οι πολυεθνικές παιδάκια μας πλασάρουν ότι θέλουν και κυρίως ότι τις συμφέρουν.
Και αν αποφασίσετε να δοκιμάσετε κάποια από τα προιόντα που σας παρουσιάζω κατά καιρούς μην διστάσετε να μου το πείτε μήπως και καταφέρω οικονομικά μεταφορικά μέσω της επιχείρησης του έχω.Θα χαρώ να σας εξυπηρετήσω.
 
 
Σας φιλώ...      


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου