Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Ramolli Dead Sea Products & Minerals



Γεια σας

Καταρχήν θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους Καλά Χριστούγεννα με υγεία,αγάπη και προσωπικές επιτυχίες για όλους σας.
Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα .

Η σημερινή μου παρουσίαση θα σας ταξιδέψει μέχρι την μακρινή και εξωτική Ιορδανία η οποία έχει μακράν παράδοση στα καλλυντικά προιόντα περιποίησης .
Αν αναρωτιέστε το γιατί είναι εύκολο.
Γιατί βρέχεται από την Νεκρά Θάλασσα που όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε τις θεραπευτικές της ιδιότητες.10 φορές πιο πλούσια σε αλάτι από αυτό των ωκεανών με μεγάλη ποικιλία μετάλλων και ιχνοστοιχείων που βρίσκονται κυρίως στις όχθες της και που συνθέτουν την γνωστή σε όλους Λάσπη Νεκράς Θάλασσας.
Είχα την τύχη να γνωρίσω αυθεντικά προιόντα περιποίησης που παράγονται από αυτήν μέσα από την εταιρία Ramolli Dead Sea Products & Minerals η οποία εδρεύει στην Ιορδανία.Δεν ξέρω αν εδώ στην Ελλάδα έρχονται τέτοια αυθεντικά καλλυντικά ή απομιμήσεις που το παίζουν Νεκράς Θάλασσας αν και εύχομαι να κυκλοφορούν.Αν όχι σφυρίξτέ το μου και θα φέρω στο άμεσο μέλλον.


Ας αναλύσουμε λοιπόν τα προιόντα που εγώ δοκίμασα και σας συστήνω με χίλια.

Crystal Bath salts 250g
 
Κρυσταλλικά άλατα μπάνιου full size συσκευασία 250γρ.
Και δεν είναι απλά άλατα μπάνιου.Είναι άλατα Νεκράς Θάλασσας,αυθεντικά!!
Τα δικά μου βέβαια ήταν ροζ γιατί μου έστειλαν με άρωμα Τριαντάφυλλο που δυστυχώς δεν βρήκα πουθενά φωτογραφία να σας δείξω.Επειδή δεν είχα ξαναποκτήσει σχετικό προιόν τα χρησιμοποίησα μόνο για ποδόλουτρο και όχι μόνο εγώ.3 λεκάνες με ζεστό νερό και απολαμβάναμε τις θεραπευτικές τους ιδιότητες εγώ,η μαμά μου και το μωρό μου(όχι δεν έχω παιδάκι,τον φίλο μου εννοώ).Μισή ωρίτσα κράτησε η απόλαυση και πόσες ώρες μετά η ανακούφιση. Χαλάρωσαν οι μύες μας, ξεκουράστηκαν τα πέλματα και ανακουφίστηκαν οι πόνοι των ποδιών μιας εξαντλητικής μέρας.Περιττό να σας πω ότι όλο το δωμάτιο μύριζε φρέσκο Τριαντάφυλλο.Έχω κρατήσει λίγα άλατα για άλλα 2 ποδόλουτρα και λυπάμαι να τα χρησιμοποιήσω σύντομα.Κάτι μου λέει όμως ότι μέσα στις γιορτές δεν θα μου γλιτώσουν.
ΤΙΜΗ 250γρ. €3,66
 
   Exfoliate Soap 100g
 
Απολεπιστικό σαπούνι 100γρ.
Είναι ένα λειαντικό σαπούνι με μέταλλα Νεκράς Θάλασσας που διαλύει απαλά τα νεκρά κύτταρα του δέρματος απομακρύνοντας τους ρύπους και τις ακαθαρσίες.Ξεμπλοκάρει τους πόρους χαρίζοντας θρέψη και λάμψη στο ταλαιπωρημένο δέρμα.Και ότι μας λέει η εταιρία αυτό ακριβώς κάνει.Εγώ το χρησιμοποίησα σε πρόσωπο και σώμα και έμεινα 100% ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα.
ΤΙΜΗ 100γρ. €3,66
 
 Sulfur Soap 100g
 
Σαπούνι Θείου 100γρ.
Το συγκεκριμένο σαπούνι είναι εμπλουτισμένο με ορυκτά και θείο της Νεκράς Θάλασσας που καθαρίζει σε βάθος το δέρμα ισορροπώντας την φυσική υγρασία και την υπερβολική λιπαρότητά του.Συνίσταται για δέρματα με τάσης ακμής και βοηθά στην ανακούφιση από ψωρίαση και έκζεμα.Τα χαρακτηριστικά του τα λένε όλα.Το λάτρεψα μιας που το χρησιμοποίησα μόνο στον καθαρισμό του προσώπου μου.Τύφλα να έχουν τα απαίσια λιπαρά γαλακτώματα που δεν χωνεύω καθόλου.
ΤΙΜΗ 100γρ. €3,66
 
  Mud Soap 100g
 
Σαπούνι λάσπης Νεκράς Θάλασσας 100γρ.
Η λάσπη Νεκράς Θάλασσας καθαρίζει το δέρμα από τη βρωμιά,τη λιπαρότητα και τα βακτήρια κρατώντας το ενυδατωμένο για πολλές ώρες παρέχοντάς σας μια ολοκληρωμένη αναζωογονητική θεραπεία.
Συνίσταται επίσης για δέρματα με προβλήματα ακμής,ψωρίασης και εκζέματος.Από τα λίγα σαπούνια που δεν τραβάνε την επιδερμίδα μου και όχι μόνο αυτό.Όλα της συγκεκριμένης εταιρίας με κατέπληξαν.Απαλότητα,καθαριότητα και ουσιαστική ενυδάτωση στο μεγαλείο τους.
ΤΙΜΗ 100γρ. €3,66
 
Mineral Soap 100g
 
Σαπούνι ορυκτών αλάτων 100γρ.
Το συγκεκριμένο σαπούνι το έχω ακόμα στο συρτάρι μου γιατί την πολυτέλεια που ένιωσα με τα υπόλοιπα θέλω να την ζήσω σε εν ευθέτω χρόνο.Αλλά όπως μας λέει η εταιρία και είμαι σίγουρη ότι ισχύει το σαπούνι αυτό καθαρίζει το δέρμα σε βάθος λειτουργώντας ως εξαγνιστής του ανακουφίζοντας και καταπραΰνοντάς το.
Η ειδική του σύνθεση με ελαιόλαδο και τα γνωστά μας πλεόν άλατα χαρίζουν στην επιδερμίδα την απόλυτη θεραπεία.
ΤΙΜΗ 100γρ. €3,66
 
 
Τώρα που το βλέπω όλα τα προιόντα που μου έστειλαν να δοκιμάσω είχαν την ίδια τιμή.χαχα.Τυχαίο όχι γιατί για αυτά ενδιαφέρθηκα περισσότερο.Βέβαια και η λάσπη εδώ που τα λέμε δεν θα με χαλούσε καθόλου.Αλλά μην είμαστε και πλεονέκτες.Έχω στο συρτάρι μου αυθεντική λάσπη Νεκράς Θάλασσας από άλλη εταιρία την οποία λέω να την εγκαινιάσω παραμονή Χριστουγέννων.
Το ρεζουμέ αυτής της παρουσίασης λοιπόν είναι ότι η φύση γνωρίζει καλύτερα της ανάγκες μας και ας πούμε κάποια στιγμή όχι στα χημικά σκευάσματα που μας πλασάρουν.
Αν δεν με πιστεύετε κάντε δοκιμή από μόνη σας.Για ένα μήνα χρησιμοποιείστε μόνο φυτικά και αν μπορείτε χειροποίητα προιόντα περιποίησης.Και ελάτε να μου πείτε τα αποτελέσματα.
 
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
 
 
Σας φιλώ...     






 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου