Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Bathing Beauty



Γεια σας

Και Χρόνια Πολλά φίλοι μου.
2014 πλέον σήμερα και σκέφτηκα να ανοίξω τη νέα χρονιά με χειροποίητα.
Έτσι,για να μας πάει καλά ο νέος χρόνος!!
Εύχομαι επίσης η τεράστια συλλογή μου να αυξηθεί για να έχω να σας δείχνω,άσχετα που πλέον έχω προιόντα περιποίησης για άλλα 2-3 χρόνια.
Σήμερα λοιπόν 2η μέρα του χρόνου θα σας παρουσιάσω τα χειροποίητα προιόντα περιποίησης της φίλης μου Georgina Jones από τα καλύτερα μοντέλα της δεκαετίας του 90'.Έχει δουλέψει με Emporio Armani, Burberry,De Beers σε Μιλάνο,Παρίσι και έχοντας δεκάδες εξώφυλλα σε περιοδικά η Georgina ποτέ δεν έκρυβε την λατρεία της για τα φυσικά προιόντα για την περιποίηση της επιδερμίδας της.Μετά από μια μακρόχρονη πορεία στο μόντελινγκ η αποψινή μας καλεσμένη κατέληξε στην Πόλη Ruthin της Βόρειας Ουαλίας που με μεράκι,φαντασία και αγάπη φτιάχνει για όλους εμάς φυτικά καλλυντικά για όλους τους τύπους του δέρματος και όλες τις ανάγκες της επιδερμίδας.
Επισκεφτείτε την σελίδα της Βathing-Βeauty και θα ενθουσιαστείτε όπως εγώ με τα συστατικά που χρησιμοποιεί.


Η γνωριμία μου με την Georgina με χαροποίησε ιδιαίτερα γιατί πρόκειται για εξαιρετικό άτομο με ευαισθησίες και που η αγάπη της για τα 100% φυσικά καλλυντικά φαίνεται από τα υψηλής ποιότητας προιόντα που δημιουργεί.Τώρα που το σκέφτομαι λες να έχει και κανένα τηλ. του Robert Downey Jr?Και προσωπικό email δεν με χαλάει.Οι διάσημοι της δεκαετίας του 90' θα μιλάνε μεταξύ τους δεν μπορεί.....
Ας αφήσω όμως τις κρυφές μου επιθυμίες και να σας δείξω ποια προιόντα της έχω στη συλλογή μου.

Anoint Facial Oil for Troubled Skin
 
Λάδι προσώπου για προβληματικό δέρμα σε full size συσκευασία 30ml.
Περιέχει έλαιο Αγριοτριανταφυλλιάς,έλαιο Βατόμουρου,έλαιο Καλέντουλας,έλαιο Γερανιού,έλαιο Περγαμόντο αυτό το λαδάκι ή καλύτερα serum για μένα ήταν ότι έπρεπε για την θεραπεία της επιδερμίδας μου το τελευταίο διάστημα.Το χρησιμοποίησα για ένα μήνα περίπου και για καθημερινή χρήση αποκατάστασης νύχτας.4-5 σταγόνες σε καθαρό δέρμα πριν κοιμηθώ και αμέσως η διαφορά ήταν εμφανής.Καταρχήν μην το φοβηθείτε επειδή είναι λαδάκι.Απορροφάται σχετικά καλά χωρίς να σας αφήνει παστωμένες όταν θα πέσετε στο κρεβάτι σας.Το επόμενο πρωί θα δείτε μια επιδερμίδα πιο ενυδατωμένη και πιο φωτεινή από ποτέ. Μυρίζει τέλεια με μεγαλύτερη επικράτηση του Αγριοτριαντάφυλλου.Για μια ξηρή επιδερμίδα το συνιστώ και για θεραπεία ημέρας.Ίαση του δέρματος,ρύθμιση του σμήγματος,επούλωση μικροεκδορών, μείωση των ουλών είναι μόνο μερικά από τα οφέλη του.
ΤΙΜΗ 30ml €35,03 και 5ml €12,04
 
Handmade Organic Soaps
 
4 τεμ. χειροποίητα οργανικά σαπούνια σε full size συσκευασία 90γρ. στα εξής αρώματα ανά φωτογραφία:
1.Handmade Rosemary Soaps
2.Super Luxe Rose and Shea Butter Soap
3.Dilly Dilly (Lavender Soap)
4.Legendary Organic Honey and Oat Soap
Κανονικά έπρεπε να σας τα παρουσιάσω ξεχωριστά αλλά ήμουν τόσο ενθουσιασμένη μαζί τους που χάρισα τα 2 από αυτά.Αλλά δεν φταίει κανείς άλλος αφού με το που χρησιμοποίησα το πρώτο έπαθα τέτοια πλάκα που πες πες έπεισα χωρίς πολύ κόπο την αδερφή μου(η οποία πήρε το Νο 4 της λίστας)και τον φίλο μου (που πήρε το Νο 3).Άρα δεν έχω γνώμη για αυτά όπως καταλάβατε.Ήταν Σεπτέμβρης που τα απέκτησα και χωρίς δεύτερη σκέψη το πρώτο έπιασε θέση στο μπάνιο μου.Δεν έμεινα απλώς ικανοποιημένη αλλά κατευθουσιάστηκα με το άρωμα (που διαρκεί ώρες),την υφή που κυριολεκτικά ήταν βελούδινη,την ποιότητα που ως ειδική στα χειροποίητα σαπούνια σας λέω είναι εξαίρετη και τα συστατικά τους ήταν και είναι από τα καλύτερα χειροποίητα σαπούνια ever!!Με βασικά συστατικά το Καριτέ,το ελαιόλαδο,το έλαιο Καρύδας,το έλαιο Ηλίανθου και τα αιθέρια έλαια που περιέχουν κάνουν το δέρμα, δέρμα μωρού.Καθαρίζουν σε βάθος χωρίς να ξηραίνουν ιδιαίτερα την επιδερμίδα κατάλληλα για πρόσωπο και σώμα.Αυτές τς μέρες χρησιμοποιώ αυτό με τα τριαντάφυλλα που βλέπετε στην φώτο.Βέβαια τα μπουμπούκια πετάχτηκαν αλλά όλο μου το μπάνιο μοσχοβολάει  φρέσκια Τριανταφυλλιά.Ελπίζω να μην τελειώσει σύντομα γιατί μου δίνει την αίσθηση Σπα!!
ΤΙΜΗ 90γρ. €4,78 όλα εκτός από το Νο 2 που η τιμή του είναι στα €5,45
 
   Sock Fabulous Foot Salve
 
Υπέροχη αλοιφή ποδιών σε full size συσκευασία 30ml.
Περιέχει βούτυρο Καριτέ,έλαιο Αβοκάντο, έλαιο Καλέντουλα,έλαιο Μέντας,έλαιο Tea Tree,φυσικό κερί μέλισσας.
Δυστηχώς το προιόν αυτό δεν είχα την τύχη να το δοκιμάσω μιας και αποφάσισα και ήταν το 1 από τα 6 δώρα που έδωσα στο πρώτο μου Giveaway.Ελπίζω η φίλη Εύη που κέρδισε να μου πει 2 λογάκια για αυτά τα προιόντα.Αλλά όπως μας λέει η Georgina η αλοιφή αυτή έχει εξαιρετικές επουλωτικές ιδιότητες για τις σκληρές περιοχές του ποδιού,θρέφει το κατεστραμμένο δέρμα σε βάθος παρέχοντάς του αντιβακτηριακή προστασία.Δεν έχω κανένα λόγο να μην την πιστέψω μιας και είχα την τύχη να δοκιμάσω τα υψηλής ποιότητας προιόντα περιποίησης που με αγάπη μου χάρισε.
ΤΙΜΗ 30ml €10,83
 
 
Φίλοι μου τέλος για σήμερα και ελπίζω το πρώτο μου αυτό Review για το 2014 να σταθεί γουρλίδικο για την συνέχεια αυτού του blog.
Να'μαι καλά να σας παρουσιάζω...
Να'ναι καλά και οι εταιρίες να μου στέλνουν...
Να αντέχει επίσης η τσέπη μου να αγοράζει για να δοκιμάζω προιόντα...
 
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!   

 
 
       
 
 
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου