Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Scent Smith Studios


Γεια σας

Μέρες έχουμε να τα πούμε αλλά το 2014 μπήκε με πολύ τρέξιμο και πολλά θέματα που πρέπει να διεκπεραιώσω.Όλα μπαίνουν σε μια σειρά και ελπίζω μέχρι το Πάσχα να ηρεμήσω αρκετά.Μια εκδρομούλα είναι απαραίτητη.
Μωρό μου πάμε Παλιό Άγιο Παντελεήμωνα και μετά στο καπάκι μια Αθήνα για καμιά μουσική σκηνή?Ελπίζω να πετύχω Μάλαμα αυτή την φορά!!
Πάμε για την σημερινή μου παρουσίαση όμως που δεν είναι άλλη παρά τα αγαπημένα μου χειροποίητα.Τελικά πρέπει να έχεις καλές γνώσεις των φυσικών συστατικών και πολύ φαντασία όπως ανακάλυψα στην φίλη μου Amy Smith και στο κατάστημά της που διατηρεί στο Etsy για να πετύχεις τέτοια ποιοτικά προιόντα.

 
Η Amy μένει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ όπου και δραστηριοποιήται τα τελευταία χρόνια.Η αγάπη που είχε για κάθε τι φυσικό την έκαναν να φτιάξει μόνη της αρωματικά κεριά,λοσιόν σώματος,lip balms,αρωματικά σαπούνια, βάλσαμα σώματος,άλατα μπάνιου,βόμβες μπάνιου και πολλά άλλα που θα τα βρείτε και στην σελίδα της στο Facebook Εδώ.
Η γνώμη μου?Τα κατάφερε άψογα!!
Πάμε όμως να σας δείξω αναλυτικά τι περιείχε το κουτάκι που μου έστειλε.

Handmade lip balms
 
Χειροποίητα lip balms στα υπέροχα αρώματα κατά σειρά φωτογραφιών:Lemonade,Sweet Orange,Pomegranate,Strawberry,Coconut-Lemongrass,Cafe Latte.
Ζητώ συγνώμη που σας κάνω να ζηλεύετε αλλά δεν μπορούσα να αδικήσω κάνενα!!Δεν μου πήγαινε η καρδια..
Είναι όλα φανταστικά αν και δεν τα δοκίμασα όλα.Κράτησα μόνο 2 γιατί τα θεώρησα τέλεια να τα κάνω με την σειρά μου δωράκια σε φίλες.Έχουν εξαίσια αρώματα που μένουν στα χείλη και η ενυδάτωση είναι αυτή που χρειάζομαι για καθημερινή χρήση.Δεν ξέρω αν θα μου επούλωναν τα σκισίματα που έχω καμιά φορά ,σίγουρα όμως θα τα κάλμαραν.Όλα τα συστατικά τους η Amy ξέρει και τα κρύβει καλά αλλά ως βασικά το βούτυρο Καριτέ,το ελαιόλαδο και το φυσικό κερί μέλισσας τα υπόλοιπα περισσεύουν.Μόνο αρνητικό?Είναι λίγο δύσκολο να βγει το προιόν από τις τσίγκινες αν και υπέροχες συσκευασίες.
ΤΙΜΗ €2,82

Aloe $ Shea Lotion
Fresh Ginger - Lime
 
Ενυδατική λοσιόν σώματος με Αλόη και βούτυρο Καριτέ στο άρωμα Fresh Ginger-Lime.
Η συσκευασία που απέκτησα εγώ ήταν η travel size 60γρ. αλλά δεν με πτόησε καθόλου.Την έχω χρησιμοποιήσει ως κρέμα στα πόδια μετά το ξύρισμα αλλά κυρίως ως κρέμα χεριών.Με τις χειροποίητες λοσιον είμαι πάντα επιφυλακτική,κάποιες με δυσκολία απορροφούνται.Με την συγκεκριμένη εξεπλάγην μιας και ο χρόνος απορρόφησης από την επιδερμίδα μου ήταν ελάχιστα δευτερόλεπτα.Μυρίζει πραγματικά υπέροχα και νιώθω πραγματική δροσιά κάθε φορά.Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα για να νιώσετε την ενυδάτωση μιας και το βασικό της συστατικό είναι το βούτυρο Καριτέ.Εγώ να φανταστείτε που την έχω από την άνοιξη έχει ακόμα αρκετή ποσότητα για τον επόμενο μήνα.Στο κατάστημά της μπορείτε να την βρείτε και σε άλλα υπέροχα αρώματα και μην αναρωτιέστε πως θα μυρίζουν.Απλά υπέροχα!!
ΤΙΜΗ 226γρ. €8,83         60γρ. €3,38
 
Εδώ και ώρα προσπαθώ να θυμηθώ τι άλλο μου έστειλε αλλά η μνήμη μου είναι επιλεκτική στην εισροή πληροφοριών.Γι'αυτό και σας δείχνω κάποια από τα 100% φυσικά προιόντα της.Κάτι μου λέει όμως το σαπούνι της δεύτερης φωτογραφίας που είναι με άρωμα Λεβάντας.Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι ένα τέτοιο travel size σαπουνάκι έχω δοκιμάσει.Βρε λες να ήταν αύτο της Amy??Μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ!!
 
 
 
Ραντεβού μέχρι το επόμενο Review που ελπίζω να βγει μέχρι Κυριακή-Δευτέρα.Άτιμες δουλειές που με τρέχετε!!1 μήνα άδεια από που μπορώ να ζητήσω??
 
 
Σας φιλώ...
     
 
 
 

   

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου