Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Silver Sage au Naturel



Γεια σας

Μέρες έχω να κάνω Review και το ξέρω αλλά το 2014 μπήκε με πολλές ιώσεις και όλες με επισκέφθηκαν.Τις κατατροπώνω βέβαια μία μία αλλά τι φάρμακα και ένεσεις έφαγα αυτές τις μέρες δεν λέγεται. Μου φαίνεται ότι έχω αποκτήσει αντισώματα για μια 10ετία.
Ας αφήσουμε όμως εμένα και ας σας συστήσω την αποψινή μας καλεσμένη.
Η Joanna Stewart έχοντας ζήσει σε πολλά μέρη του κόσμου όπως Ουγκάντα, Πράγα, Τσεχία κατέλειξε στην κοιλάδα Shenandoah της Βιρτζίνια των ΗΠΑ που την μεγάλη της αγάπη για την φυσική υγεία, διατροφή και ολιστικό τρόπο ζωής έφτασε στο σημείο να δημιουργεί για όλους εμάς 100% φυσικά προιόντα περιποίησης και αναδόμησης του δέρματος.
Στο μαγαζί της που διατηρεί στο Etsy με τίτλο Silver Sage au Naturel θα βρείτε φυσικά αποσμητικά,βάλσαμα,σαμπουάν,lip balms,αντιηλιακά,κρεμοσάπουνα και πολλά ακόμα καλούδια όλα φτιαγμένα με αγάπη και φροντίδα.
 
 
Είχα την τύχη να γνωρίσω την Joanna εντελώς τυχαία πριν μερικούς μήνες στην αναζήτηση χειροποίητων φυσικών αποσμητικών που έκανα και αμέσως μου έκαναν εντύπωση οι χαμηλές τιμές που είχε.Σκέφτηκα ότι με τέτοιες τιμές σίγουρα να μπορούσα να φέρω τα προιόντα της Ελλάδα και με χαρά δέχτηκε πιθανή συνεργασία μαζί μου.Μου έστειλε λοιπόν να δοκιμάσω κάποια από τα προιόντα της και σας τα παρουσιάζω λοιπόν.
 
 
Peppermint Lip Balm
 
Χειροποίητο lip balm με άρωμα Μέντας.
Περιέχει ακατέργαστο βούτυρο Κακάο,ακατέργαστο Μέλι,φυσικό κερί μέλισσας,αιθέριο έλαιο Μέντας.
Λίγα συστατικά και καλά.Πραγματικά έκανε δουλίτσα στα σκασμένα χείλη μου με πολύ πολύ όμορφο άρωμα που το μύριζα για αρκετή ώρα.Δεν φεύγει από τα χείλη όπως τα περισσότερα lip balms και νιώθεις την ενυδάτωση που προσφέρει ακόμα και μετά τις βιολογικές σου ανάγκες.
ΕΕΕ φαγητό και νερό εννοώ!!!!!
Το μόνο ελάττωμα που βρήκα ήταν η συσκευασία μιας και ήταν ο μόνος λόγος που τελικά δεν ήρθε Ελλάδα.Ο σωλήνας δεν είναι στρόγγυλος και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η ετικέτα να ξεκολλάει στις άκρες.Ε πως να το προωθήσω έτσι.Οκ θέλουμε ποιότητα αλλά και η εμφάνιση παίζει μεγάλο ρόλο.
ΤΙΜΗ €1,89
 
Natural Deodorant
 
Φυσικό χειροποίητο αποσμητικό στικ σε travel size συσκευασία 28γρ. στο άρωμα Mojito Mint.
Περιέχει έλαιο Καρύδας, σκόνη Αραρούτι, σόδα,αιθέρια έλαια,φυσικό κερί μέλισσας.
Και ναι, ένα αποσμητικό που κρατάει. Επειδή το έχω αρκετό καιρό το έκανα τεστ και χθες βράδυ.Μετά το μπανάκι μου έβαλα μια ποσότητα και μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχω μυρίσει καθόλου.Γενικά δεν είμαι από τα άτομα που μυρίζουν αλλά και αυτοί θεωρώ ότι θα μείνουν απολύτως ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα.Είναι σίγουρο το 10ωρο παιδια.
Μυρίζει υπέροχο άρωμα Μέντας αν και με δελεάζουν και τα υπόλοιπα που έχει sage lime,Texas Cedarwood,Peru Balsam, Mumbai Chai και άλλα.
Μόνο αρνητικό εδώ είναι ότι το ήθελα πιο στερεό για στικ.Είναι αρκετά μαλακό με αποτέλεσμα να χρησιμοποιείς περισσότερη ποσότητα από αυτή που χρειάζεσαι.
ΤΙΜΗ   59γρ. €4,53      28γρ. €3,77
 
Homemade Sunscreen
 
Χειροποίητο αντιηλιακό στικ σε travel size συσκευασία 28γρ.
Περιέχει βούτυρο Κακάο,βούτυρο Καριτέ, λάδι Καρύδας,φυσικό κερί μέλισσας, Βιταμίνη Ε,οξείδιου του Ψευδαργύρου,αιθέρια έλαια.
Πραγματικά ήταν αποκάλυψη για το περασμένο καλοκαίρι που όσο το βλέπω δίπλα μου μου θυμίζει τις όμορφες διακόπες μου φέτος στην Σκόπελο.
Μου έβγαλε σχεδόν όλο το καλοκαίρι μιας και το χρησιμοποιούσα σε πρόσωπο και σώμα πριν από όλες τις θαλάσσιες εξορμήσεις μου.Δεν γνωρίζουμε δείκτη προστασίας μιας και είναι χειροποίητο αλλά δεν κοκκίνισα όπως άλλα καλοκαίρια και δεν μαύρισα όπως συνήθως.Εξαιρετική ενυδάτωση επίσης μιας και περιέχει όλα αυτά τα φυσικά συστατικά.Το καλύτερο είναι ότι δεν χρειάζεται να το βάζετε ξανά και ξανά, ούτε μετά τις βουτιές σας γιατί από το σώμα σας θα βγεί μόνο μετά το αφρόλουτρο.Μα γι'αυτό κρατάει και τόσο πολύ.Αν δεν σας έπεισα κοιτάξτε και την ωραία τιμή που τα 28γρ. θα σας κρατήσουν 3 μήνες γεμάτα βουτιές.
ΤΙΜΗ   59γρ. €6,79     28γρ. €3,77
 
 
Περιμένω γνώμες για το αντιηλιακό γιατί είμαι στα πρόθυρα να το φέρω Ελλάδα τους επόμενους μήνες.
Όταν τελειώνει κάθε ποστ νιώθω μια απέραντη ανακούφιση γιατί όπως δεν το ξέρετε κάνω πολλές πολλές ώρες να αποφασίσω ποιον ή ποια εταιρία θα παρουσιάσω κάθε φορά.Κάποιες θα μείνουν σίγουρα με το παράπονο γιατί τα πολύ μικρά δείγματά 2-3 χρήσεων τα δίνουμε σε πελάτες του Μαύρου Σαπουνιού Αφρικής.Σιγά μην λέω στους πελάτες πείτε μου για αυτό και το άλλο δείγμα που σας στείλαμε.Ε δεν κολλάει!!!
Υπάρχει και ένα επίπεδο χρυσό μου!!!!
χαχα ψωνάρα..
 
 
Σας φιλώ...
     
 
    
 
 




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου