Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

BaaHurrah Farms



Γεια σας

Για όσους είχατε διαβάσει τα 13 αγαπημένα για το 2013 θα θυμάστε πόσο με είχε ενθουσιάσει ένα χειροποίητο σαπούνι ψυχρής διαδικασίας από την εταιρία χειροποίητων BaaHurrah Farms.


Η Dawn Gooch πτυχιούχος της Περιβαλλοντικής Βιολογίας εκμεταλλεύτηκε τις γνώσεις τις για να χαρίσει σε όλους εμάς τα ποιοτικότερα σαπούνια,lotion bars και lip balms που παρασκευάζει τα τελευταία χρόνια.Μένει με την οικογένειά της σε ένα μικρό αγρόκτημα στην βορειοανατολική ακτή του Maine στις ΗΠΑ που παράγουν μόνοι τους τις πρώτες ύλες για τα εκπληκτικά αυτά προιόντα (Facebook page εδώ).
Πάμε να σας δείξω όμως αναλυτικά ποια από τα προιόντα αυτά δοκίμασα εγώ.

Handmade Cold Processed Soaps
 
2 χειροποίητα full size σαπούνια ψυχρής διαδικασίας στα αρώματα Sunshine και Cinnamon-Lemongrass.
Είναι τα σαπούνια της πρώτης και δεύτερης φωτογραφίας(το λευκό).Από που να αρχίσω!!Καταρχήν από τα συστατικά,Βούτυρο Καριτέ, Έλαιο Καρύδας,Φοινικέλαιο,αιθέρια έλαια.
Άρωμα??Λόγω της μεγάλης συσκευασίας (141γρ.)έχω κρατήσει ένα μικρό κομμάτι από το sunshine και μυρίζει όλο το δωμάτιο ανθισμένο Λεμονόκηπο.Η συσκευασία είναι εξ' ολοκλήρου οικολογική μιας και το υλικό της είναι χάρτινο, και από καθαριότητα?Τα έχω χρησιμοποιήσει στο σώμα και στο πρόσωπο και δεν αφήνουν ίχνος λιπαρότητας και βρωμιάς. Ακόμα και για ντεμακιγιάζ αφαιρούν τα πάντα χωρίς να χρειαστώ άλλο προιόν.Πραγματικά υπέροχα τα σαπούνια αυτά και ελπίζω κάποια στιγμή να αποκτήσω όλη την σειρά που όπως βλέπετε είναι μεγάλη.
ΤΙΜΗ 141γρ. €4,32

Coconut Beeswax Lotion Bar
 
Xειροποίητo lotion bar με Καρύδα και φυσικό Κερί σε travel size (15γρ.) συσκευασία όπως φαίνεται στις 2 πρώτες εικόνες.
Περιέχει Βούτυρο Καριτέ,Φοινικέλαιο,έλαιο Καρύδας,φυσικό κερί μέλλισας,αιθέρια έλαια.
Τα lotion bars είναι από τα αγαπημένα μου προιόντα περιποίησης μιας και με βολεύουν πολύ σε αυτές τις συσκευασίες. Ενυδατώνει εξαιρετικά χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και απ'ότι έχω καταλάβει βοηθά σε μικροερεθισμούς.Το άρωμά του όταν πρωτοήρθε στα χέρια μου μύριζε έντονα Λεμόνι-Πορτοκάλι αλλά το έχω τόσους μήνες και σαν να έχει ψιλοεξατμιστεί.Έχω σκοπό όμως να το χρησιμοποιήσω και σαν φυσικό αποσμητικό για να ολοκληρωθεί η άποψή μου.
ΤΙΜΗ 73γρ. €5,24
 
Handmade lip balm  
 
2 χειροποίητα lip balms στα αρώματα Βανίλια και Κανέλα.
Την Βανίλια μπορεί να την χάρισα αλλά έχω δίπλα μου την Κανέλα και μυρίζει καταπληκτικά.Περιέχει φυσικό Κερί μέλισσας, Βούτυρο Καριτέ,έλαιο Ηλιοτρόπιου, Βιταμίνη Ε,άρωμα.
Μυρίζει έντονα και ενυδατώνει τα χείλη ακόμα πιο έντονα.Από τα Top χειροποίητα lip balms που έχω δοκιμάσει.Το καλύτερο όμως είναι ότι δεν χρειάζεστε μεγάλη ποσότητα σε κάθε εφαρμογή και έτσι θα σας κρατήσει αρκετούς μήνες.
ΤΙΜΗ 4,2γρ. €2,18
 
 
Τελικά έχω μεγάλη αγάπη για τα χειροποίητα.Το δείχνω σε κάθε ποστ αλλά και η αναζήτησή μου προσανατολίζεται προς αυτά.Σήμερα κοιτούσα από αυτά, τα lip balms που έχω.Περίπου 22-24 από διαφορετικές εταιρίες χειροποίητων και τα περισσότερα από αυτά άθικτα.Έχετε καμιά ιδέα τι να τα κάνω??Γιατί δεν θέλω να τα δοκιμάσω 3-4 φορές και να πάνε χαμένα.Ήδη εφαρμόζω 5-6 στα χείλη μου.Ε τα παραπάνω είναι πλεονασμός.
 
 
Σας φιλώ...     

   

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου