Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Brumalia Candles


Γεια σας

Φίλοι μου τι κάνετε??
Φυσικά και δεν σας ξέχασα αλλά κάποια θεματάκια υγείας (με την μαμά) δεν μου άφηναν και πολύ χρόνο να σας κάνω νέα ανάρτηση.
Είμαι εδώ όμως και σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε έναν προβληματισμό μου.Έχω λίγο καιρό τώρα που ψάχνω χειροποίητα αρωματικά κεριά αλλά μην πάει ο νούς σας στα κλασικά που ξέρουμε.Αρωματικά κεράκια στην Ελλάδα βρίσκουμε παντού,αυτό που μας λείπει λοιπόν είναι το προιόν που μοιάζει με κερί αλλά η λειτουργία του είναι να λιώνει με κερί και να αρωματίζει τον χώρο.Σας μπέρδεψα ε???Πάμε να ξεμπερδευτούμε!!
Τα περίεργα προιόντα αυτά θα τα γνωρίσουμε μέσα από την Jaime και το κατάστημα που διατηρεί στο Etsy Brumalia Candles.
 

Πάντα λάτρευα τα αρωματικά κεριά και σε μια αναζήτησή μου πέφτω πάνω στα Soy Wax Melts.
Κοίτα τι έχουν φτιάξει σκέφτηκα!!
Τα soy wax melts λοιπόν είναι φυσικό κερί Σόγιας αρωματισμένα με όποιο άρωμα επιθυμεί κάποιος.Τα φτιάχνουν σε κύβους ή άλλα σχήματα και η λειτουργία τους αντικαθιστά τα αρωματικά έλαια χώρου.Όλοι λίγο πολύ έχουμε σπίτι μας κηροπήγια για να τοποθετούμε το ρεσώ και από πάνω σε άλλη βάση να ρίξουμε το αρωματικό λαδάκι ώστε να μοσχοβολήσει ο χώρος.Αντί λοιπόν το λαδάκι ρίχνουμε στην πάνω βάση ένα κομμάτι soy wax melt.Αυτό θα λιώσει τελείως με το ρεσώ που θα καίει από κάτω και θα αναβλύσουν όλα τα υπέροχα αρώματά του.
Ας σας δείξω και πιο αποφάσισε η Jaime να μου στείλει για δοκιμή.

Blue Juniper Soy Wax Melt
 
Blue Juniper είναι το άρωμα που επέλεξε και πραγματικά με ενθουσίασε.Είναι συνδυασμός φρέσκιας βλάστησης δάσους με Γιασεμί, πράσινο Μήλο και Musk.Πραγματικά δεν μπορώ αυτό το υπέροχο άρωμα να το περιγράψω.Μαγικό!!!!Όπως βλέπετε διατίθεται σε 6 κύβους σε μια πολύ πολύ βολική συσκευασία.Λίγο να την διπλώσεις οι κύβοι αυτοί κόβονται και είναι έτοιμοι να μπούν στο κηροπήγιο για λιώσιμο.Μέσα σε 1 λεπτό ο κύβος που έχω τώρα δίπλα μου έχει λιώσει τελείως και μοσχομυρίζει όλο το δωμάτιο.Ο κάθε κύβος κρατά 5-6 ώρες αλλά δεν χρειάζεται να τον κάψετε μονομιάς.1 ώρα σήμερα,1 αύριο ή μετά από μια εβδομάδα δεν έχει σημασία.Τα soy wax melts θα σταθεροποιηθούν πάλι και θα είναι έτοιμα για λιώσιμο όταν εμείς θέλουμε να νιώσουμε την ηρεμία των αρωμάτων τους. Αρωματοθεραπεία σπίτι μας και με ελάχιστο κόστος.
ΤΙΜΗ €3,01 Η συσκευασία(100γρ. περίπου) 

  
Cherry Berry Lip Balm Handmade
 
Η Jaime είχε την ευγένεια να μου στείλει και ένα χειροποίητο lip balm στο άρωμα Μούρο-Κεράσι.Δυστηχώς έχω τόσα που λυπάμαι να το ανοίξω από την ταινία ασφαλείας για να το δοκιμάσω μία-δυό φορές.Λέω πολύ σύντομα να σας το δώσω δωράκι σε κάποιο νέο Giveaway.
Περιέχει:Καστορέλαιο,Σπορέλαιο.Ελαιόλαδο,
φυσικό Κερί,Σόγια και άρωμα.
Χμμμμ καλό μου φαίνεται και όσο φαντάζομαι το άρωμά του το λιγουρεύομαι αλλά θα κρατηθώ.
ΤΙΜΗ €2,26
 
 
Πραγματικά θα ήθελα γνώμες για τα soy wax melts γιατί ψήνομαι να τα φέρω Ελλάδα να τα γνωρίσουμε.Δεν ξέρω φυσικά αν θα καταλήξω στο κατάστημα της φίλης μου Jaime γιατί η αναζήτηση συνεχίζεται....και είμαι καλό ψαχτήρι...!!!!
 
 
Σας φιλώ...
 
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου