Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

GIVEAWAY!!!!!!



Γεια σας

Κυριακή σήμερα, με κρύο καιρό και εγώ σκεπασμένη με όσες κουβέρτες βρήκα στο κρεβάτι μου, θεώρησα ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να κάνω το νέο μου Review.Το μετάνιωσα αμέσως γιατί βρε παιδιά καιρό δεν έχω να σας δώσω δωράκια???


Νέο Giveaway λοιπόν με προιόντα περιποίησης της επιδερμίδας που ταιριάζουν και προστατεύουν από τον κρύο καιρό που μας επισκέφθηκε.
Αυτό το Giveaway λοιπόν ξεκινά σήμερα 02/02 και λήγει την Κυριακή 16/02 τα μεσάνυχτα.Όροι συμμετοχής θα βρείτε στο τέλος του ποστ.
Τις τιμές των προιόντων τις αναφέρω ενημερωτικά.

1.
Shea Butter – Virgin USDA Certified Organic
 
100% αυθεντικό βούτυρο Καριτέ σε συσκευασία 59γρ. από την εταιρία Argana Shop (Προιόν ΗΠΑ) αξίας €4,45.
Νομίζω όλοι ξέρουμε τις θεραπευτικές του ιδιότητες και πόσο βοηθά τις ξηρές και προβληματικές περιοχές του δέρματος.Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ το βούτυρο Καριτέ και ως κρέμα νυχτός με θεαματικά αποτελέσματα!!Σας έβαλα ιδέες???
 
2.
Handmade Lip Balm
 
Χειροποίητο σούπερ ενυδατικό Lip Balm σε φυσική απόχρωση με άρωμα Μήλο που στην Ελλάδα το βρίσκουμε στο Μαύρο Σαπούνι Αφρικής ΕΔΩ (Προιόν ΗΠΑ) αξίας €2,80.
Συστατικά:Ελαιόλαδο,Σογιέλαιο,Καστορέλαιο,
treenut,Φυστίκι χωρίς γλουτένη,Βούτυρο κακάο,Φυσικό κερί μέλισσας.
Ένα θα σας πω μόνο,δεν βγαίνει από τα χείλη με τίποτα και τα ενυδατώνει όσο κανένα άλλο!!
 
3.

Heal Me Fabulous
 
Θεραπευτική κρέμα σώματος από την εταιρία χειροποίητων Scent Alchemy (Προιόν Αγγλίας) αξίας €8,77.
Συστατικά:Βούτυρο Καριτέ,Βούτυρο Μάνγκο, Aloe Vera,Έλαιο Αβοκάντο,Litsea Cubea, Έλαιο Αγριοτριανταφυλλιάς,Έλαιο Ροδιού, Έλαιο Βατόμουρου,Έλαιο Meadowfoam,Έλαιο Βερίκοκου, Παλμαρόσα.
Πάθατε πλάκα από τα συστατικά??Εγώ μεγάλη γιατί έχω δοκιμάσει προιόντα της εταιρίας και είναι απίστευτα.Έιναι σε βουτυρένια μορφή και θεωρώ ότι μπορεί να θεραπεύσει πολλά δερματικά προβληματάκια του Χειμώνα.
 
 
Αυτά ήταν φίλοι μου τα δώρα μου σε αυτό το Giveaway και ελπίζω να σας άρεσαν!!!
Όροι συμμετοχής:
1.Να είστε εγγεγραμμένα μέλη στο blog μου.
2.Να κάνετε like στην σελίδα μου στο Facebook ΕΔΩ
3.Να αφήσετε από κάτω το σχόλιό σας.
 
Ο διαγωνισμός αρχίζει σήμερα 02/02 και τελειώνει 16/02 τα μεσάνυχτα.
Ο νικητής θα ανακοινωθεί την επόμενη μέρα στην σελίδα μου στο Facebook.
 
Σας φιλώ...
 
  
 
  
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου