Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

TRY ME Selection Box από Freyaluna


Γεια σας

Για όσους αναρωτιέστε που χάθηκα τόσες μέρες η απάντηση βρίσκετε στο ποιον είχα σπίτι μου 2 εβδομάδες τώρα.Ήρθε η αδερφούλα από Αθήνα με άδεια και καθημερινώς την είχα μέσα στο δωμάτιο μου.Μα τηλεόραση θα έβλεπε,μα να χαζολογήσει ήθελε,μα να δει και να ξαναδεί την συλλογή με τα φυτικά καλλυντικά,δεν ξεκολούσε με τίποτα.Βρήκα ευκαιρία λοιπόν σήμερα και ξέκλεψα λίγο χρόνο για την σημερινή μου παρουσίαση.

 

Η Samy ξεκίνησε το ταξίδι στον χώρο των καλλυντικών το 2005 που με την τεράστια αγάπη της για κάθε τι φυτικό κατάφερε να φτιάξει υψηλής ποιότητας προιόντα περιποίησης του δέρματος με τα καλύτερα κατά την γνώμη μου συστατικά.Η εταιρία της πλέον ονομάζετε Freyaluna και μπορεί να βρει κανείς σ'αυτήν προιόντα καθαρισμού, περιποίησης προσώπου,σώματος,ποδιών, λαδάκια και ότι θεραπευτικό μπορεί κανείς να ζητά για δερματικά προβληματάκια.
Μου έστειλε να δοκιμάσω τα προιόντα της μέσα από το Τry me Selection BOX που προωθεί και όντος ήταν εξαιρετική η επιλογή της.
Πάμε όμως να το δούμε...


Περιείχε λαδάκι σώματος,facial toner,5-6 balms(για σώμα,πρόσωπο,χέρια,πόδια),4 σαπουνάκια,άλατα μπάνιου,body butter bar,κρέμα προσώπου,bath melt.Όλα αυτά σε travel size συσκευασίες 15-20γρ.
Κάποια από τα συστατικά που φτιάχνονται όλα αυτά τα καλούδια: jojoba,καλέντουλα,
έλαιο μέντας,περγαμόντο,aloe vera,έλαιο σταφυλιού,ηλιοτρόπιο,έλαιο βερίκοκου, βούτυρο κακάο,βούτυρο καριτέ,έλαιο τριαντάφυλλο,κίτρου,λεβάντας,αμυγδαλέλαιο και πολλά πολλά ακόμα.

Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα να τα δοκιμάσω όλα γιατί ήταν τόσο όμορφες οι ζουζουνοσυσκευασίες που τα βάλανε χέρι οι δικοί μου και άντε να τους τα πάρεις.Όσα πρόλαβα όμως έχω να πω πως ήταν όλα υψηλής ποιότητας και όντος κάνανε δουλειά.Τα σαπουνάκια καθάριζαν τέλεια,τα βάλσαμα μαλάκωναν την επιδερμίδα φοβερά και το bath melt μου έκανε ένα τρομερά χαλαρωτικό ποδόλουτρο.
Φίλη μου Samy στείλε άλλο ένα κουτάκι.....
ΤΙΜΗ 14,95 λίρες Αγγλίας (€17,86 περίπου)


Και με τα παρακάλια μου στην Samy τελειώνει η σημερινή μου παρουσίαση..
Πολύ σύντομα υπόσχομαι το νέο Review με πολλές πολλές εκπλήξεις..
Κάτι βραβειάκια και κάτι tag που μου έχουν στείλει πρέπει να απαντήσω υποχρεωτικά?Δεν τό'χω βρε κορίτσια,άσε που βαριέμε να ψάχνω που να δώσω μετά με την σειρά μου τα βραβεία..συγνώμη κοριτσάρες αλλά υπόσχομαι κάποια στιγμή να συγκεντρώσω όλες τις ερωτήσεις και θα τις απαντήσω μαζικά.

Σας φιλώ...       
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου