Τρίτη 29 Απριλίου 2014

GIVEAWAY


Γεια σας

Νιώθω ότι είστε όλοι καλά και το ελπίζω δηλαδή.Όσο για μένα καλύτερα ας μην ρωτήσετε.Είμαι κομμάτια λόγω δουλειάς και ευτυχώς που βρήκα λίγο χρόνο να οργανώσω το νέο μου Giveaway.Σας το υποσχέθηκα άλλωστε.Τόσα δωράκια παραλαμβάνω κάθε βδομάδα και όπως βλέπετε δεν είμαι μονοφαγού.Όρους συμμετοχής θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης.
Πάμε να τα δούμε όμως αναλυτικά..


1.
Sandalwood Lotion Bar - Shea butter blend for your parched skin
 
Χειροποίητο lotion bar με άρωμα Σανδαλόξυλο και βούτυρο Καριτέ για ξηρό δέρμα από την εταιρία Skinplicity (Προιόν ΗΠΑ).
 
2.
Cuticle Cream - Helps prevent painful hangnails and cracked skin on your fingertips
 
Χειροποίητη κρέμα με φυσικό κερί μέλισσας κατάλληλη για τις παρανυχίδες και τις σκληρές περιοχές των χεριών και των ποδιών σας από την εταιρία Queenbee-products (Προιόν ΗΠΑ).
 
3.
100% Natural Body Butter made with Raw Unrefined Shea Butter
 
Χειροποίητο βούτυρο σώματος με Καριτέ και διακριτικό άρωμα κατάλληλο για δέρματα με ξηρότητα και κηλίδες από την εταιρία IAmLovleigh (Προιόν ΗΠΑ).
 
4.
1 oz. Honey Fruit Lip Balm
 
Χειροποίητο βάλσαμο χειλιών με Μέλι και Πορτοκάλι,Ylang ylang,Γκρέιπφρουτ,Βανίλια και βούτυρο Καριτέ από την εταιρία SAGANwellness (Προιόν ΗΠΑ).
 
 
Νιώθω ότι έκανα καλές επιλογές πάλι..
 
Για να τα αποκτήσετε λοιπόν πάμε να δούμε τους όρους συμμετοχής.
Καταρχήν αυτό το Giveaway ξεκινά σήμερα 29/04/14 και λήγει στις 18/05/14 τα μεσάνυχτα.
Όροι συμμετοχής:
1.Να είστε εγγεγραμμένα μέλη στο blog μου
2.Να κάνετε like στην σελίδα μου στο Facebook εδώ
3.Να αφήσετε κάτω από αυτή την ανάρτηση το σχόλιό σας
 
Οι νικητές θα ανακοινωθούν την επόμενη μέρα 19/05/14 στην σελίδα μου στο Facebook.
Δικαίωμα συμμετοχής έχετε όλοι.
 
Καλή επιτυχία σε ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Σας φιλώ...  
 
 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου