Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

ΑΡΩΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΣΑΣ...!!!


Γεια σας

Άνοιξε ο καιρός για τα καλά, εκτός από μερικές βροχούλες αραιά και που, και ως παιδί του καλοκαιριού που θα κάνει όμως μπάνιο στη θάλασσα μετά τα μέσα Ιουνίου θέλω να νιώσω το καλοκαίρι και στο σπίτι μου.
Γεμίζω λοιπόν μπανιέρα και βουρ...
Τέτοια εποχή με 26-27 βαθμούς θερμοκρασία χρειάζομαι χλιαρό νερό, λίγο αφρόλουτρο και φυσικά αρωματικά άλατα μπάνιου.Στην αναζήτησή μου αυτή λοιπόν έπεσα πάνω στην εταιρία χειροποίητων αλάτων μπάνιου Escentual Spirit από την Αυστραλία και η γλυκιά Deborah δέχτηκε με πολύ μεγάλη χαρά να μου στείλει κάποια να δοκιμάσω.
Μπορεί να ήταν travel size συσκευασίες αλλά εμένα με βοήθησαν να χαλαρώσω ουκ ολίγες φορές.Περιέχουν θαλασσινό αλάτι, Epsom αλάτι,Γλυκερίνη,Βιταμίνη Ε και αιθέρια έλαια.
 Αρχικά γεμίζοντας την μπανιέρα μου δοκίμασα το Relax με αιθέρια έλαια Λεβάντας, Τριαντάφυλλου και Χαμομηλιού.Η απόλυτη ξεκούραση και το άρωμα μεθυστικό!Οι μύες χαλαρώνουν και ο οργανισμός αποτοξινώνεται.
Σειρά είχε το Fertility με αιθέρια έλαια Ylang Ylang,Χαμομήλι και Γιασεμί.
Το Dream ήταν αυτό που χάρισα και η αλήθεια είναι ότι το μετάνιωσα αρκετά.Πήρα μια τζούρα όμως από την μυρωδιά του που είναι συνδυασμός Λεβάντας,Γιασεμιού και Χαμομηλιού και πραγματικά το λάτρεψα.
Και τέλος αυτό που μου απέμεινε είναι το Sleep ένας συνδυασμός Ylang Ylang,Λεβάντας και Πορτοκαλιού.Το φυλάω για ιδιαίτερες μέρες που θα νιώθω φοβερή εξάντληση και κόπωση του μυϊκού μου συστήματος γιατί πραγματικά είδα φοβερή βελτίωση και το σώμα μου χαλάρωσε ολοκληρωτικά τις προηγούμενες φορές. 
Πραγματικά αξίζουν τα €6,03 για 220 γρ. προιόντος μιας και κάνουν απίστευτη δουλειά και έχεις την απόλυτη αρωματοθεραπεία σπίτι σου.Όλο το μπάνιο θα γεμίσει φρεσκάδα και αρώματα.

Καλοκαιράκι βραδινό μπανάκι..σαν το ψαράκι μπαίνει στο νερό..
Κώστας Χαριτοδιπλωμένος!!
https://www.youtube.com/watch?v=l9lQzT6GBlI
 
 
 
Σας φιλώ...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου