Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ 2014:ΣΥΒΟΤΑ


Γεια σας

Όπως σας υποσχέθηκα από το προηγούμενο post μου έχω σκοπό να σας ταξιδέψω μέχρι τα μαγευτικά Σύβοτα που ''είχαν την χαρά'' να με φιλοξενήσουν τέλη Ιουλίου.Για όσους δεν γνωρίζουν που βρίσκονται βρέχονται από Ιόνιο και απέχουν από Ιγουμενίτσα περίπου 15 λεπτά και από Πάργα περίπου μισάωρο.Με τα χιλ.δεν τα πάω καλά αλλά όπως καταλαβαίνεται είναι στο νομό Θεσπρωτίας και όπως τα αποκαλούν ''τα ελληνικά φιόρδ'' σε κάθε χιλ.βρίσκεται και άλλη υπέροχη παραλία.

Φτάσαμε με τον σύντροφό μου 5 το απόγευμα και όπως είχα δει από φωτογραφίες των δωματίων κάπου εκεί υπήρχε και μια μικρούλα παραλία.Η κυρία Πολυξένη από την Villa Polyxeni  που μείναμε μου έδειξε κατευθείαν τον δρόμο...
Υπήρξε ένας ενθουσιασμός όπως βλέπετε...
Βουτήξαμε και δροσιστήκαμε μιας και περπατήσαμε μόνο 30-40 μέτρα από το δωμάτιο...και πιο πριβέ δεν γινόταν..
 
Αυτό που αξίζει όπως στα Σύβοτα είναι οι μαγευτικές παραλίες που συναντάς παντού..στην κυριολεξία σε κάθε 500 μέτρα ξεπροβάλει άλλος κολπίσκος
Πρώτη ανακάλυψη η Μπέλλα Βράκα,2 παραλίες σε μία.Είτε κάθεσε μπροστά της μόλις φτάσεις είτε περπατάς και πας απέναντι..Ναι περπατάς!!
Είναι πολύ ρηχή και ελάχιστα κρύα όπως μου λέγαν μερικοί.Την απόλαυσα και μείναμε εκεί μέχρι αργά το απόγευμα σχολιάζοντας τον κόσμο που πηγαινοέρχονταν.
Ε κοπελιά???Πιο ψηλά την τσάντα!!!Σου έχουν βραχεί τα πάντα μέσα!!!

Την επόμενη ξύπνησα με ενθουσιασμό γιατί φαντάσου τι θα ανακάλυπτα, αφού ήταν τόσο τέλεια την πρώτη μέρα.
Γυρίσαμε πολλές Μέγα Γυαλό, Ζέρι, Αγ.Παρασκευή αλλά μόνο κοίτούσα γιατί δίπλα στο Ζέρι υπήρχαν σταματημένα 2 αμάξια.Σταματήσαμε λοιπόν και μεις να δούμε τι παίζει και προς μεγάλη μου έκπληξη από κάτω στα 100 περίπου μέτρα υπήρχε μια φανταστική παραλία με γαλαζοπράσινα νερά που ερωτεύθηκα αμέσως..Δρομάκι δεν υπήρχε και έτσι έπρεπε να το παίξουμε ορειβάτες και να πιανόμαστε από τα απότομα βράχια και τους θάμνους..
Ε ναι την έκανα την ταρζανιά!!
Και κοιτάξτε που κατέληξα!!
Φανταστικά???
Και όχι δεν έπαιζα με τα κύματα,αυτά με τραβούσαν μέσα!!!
χαχαχα.....
 
Ξημερώνει 4η μέρα και έπρεπε να επισκεφτούμε την Πάργα.Είχα ακούσει τα καλύτερα από φίλους.Κάνουμε μια βουτιά σε κοντινή της παραλία και κατά τις 7 το απόγευμα φτάσαμε.Πρέπει να σημειώσω εδώ ότι όσο όμορφη είναι η Πάργα τόσο χάλια παραλίες έχει.Μια ώρα γυρνούσαμε να βρούμε κάτι της προκοπής και όλες ήταν ένα χάλια μαύρο.Βρώμικες με πάρα πολύ κόσμο.
Η Πάργα όμως μαγευτική!!
Όπως ήμασταν με τα μαγιό κάναμε την πιο τέλεια απογευματινή βόλτα μας!!
Μην κρίνετε από αυτό που βλέπετε!!!!χαχαχα....
Πρέπει να διατηρήσω και κάποια κιλά!!!
 
5η μέρα και κει που ψάχναμε μουσακά για να πάρω μαζί μου στην παραλία (καλέ μην γελάτε,7ωρα κλείναμε εκεί)πέφτει το μάτι μου σε έναν χάρτη που έλεγε παραλία Ζαβιά.Μα πως μας ξέφυγε!!Και μόλις 2 χιλ.από Σύβοτα.
Και να λοιπόν που φτάσαμε στην πιο πριβέ,πιο φανταστική και ΄πιο κρύα παραλία των Συβότων.Πριβέ δεν είναι, αλλά εγώ που μάλλον είμαι μακρινή συγγενής του Ταρζάν,την έκανα.Αφού από τις 2 που έχει εγώ ήθελα να πάω ανάμεσά τους.Στα βραχάκια!!
Αν δεν φεύγαμε νομίζω ότι δεν θα χρειαζόταν να κάνω άλλες ανακαλύψεις γιατί αυτή με ενθουσίασε πραγματικα!!!!
 
Κάπως έτσι περνούσαν οι μέρες...με πολύ μπάνιο και πολύ ύπνο μιας και ξεκινούσαμε από το δωμάτιο μεσημεριανές ώρες!!!Ευτυχώς υπήρχε στο στούντιο που έμενα πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και μπορούσα να ετοιμάζω καφεδάκι και κολατσιό.Πάρτε μάτι και την θέα από το δωμάτιο..
 
Όσοι αναρωτιέστε για τα βράδια μας σας λέω ότι ήταν πολύ ήρεμα!!Πρόχειρα ντυμένοι (εγώ σχεδόν άβαφτη) βγαίναμε για φαγητό και στις 1 το πολύ ήμασταν πίσω στο δωμάτιο.Θέλαμε ηρεμία και χαλάρωση!!
Και καλό φαγητό!!!

Ας μην κρίνουμε παρακαλώ από το γεμάτο τραπέζι και την λυσσασμένη για γαύρο!!!!χαχαχαχα.......του χρόνου θα τρώω λιτά!!!
 
 
Αυτά από μένα αγάπες μου και τις φετινές μου καλοκαιρινές εμπειρίες.
Πέρασα υπέροχα αλλά ήθελα να κρατήσει πολλές πολλές μέρες ακόμα..
Μήπως να οργανώσω κανένα 4ήμερο τον Οκτώβρη??
 
Εσείς που πήγατε φέτος???Για να παίρνω ιδέες για του χρόνου!!!
 
Σας φιλώ...

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου