Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

ΒΑΛΕ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΕΛΑ ΒΡΑΔΥ..


 Γεια σας

Την ατάκα αυτή δεν ξέρω ποιος την ανακάλυψε,ποιος την πρωτοείπε ή που ακούστηκε για πρώτη φορά αλλά τη νιώθω πολύ οικία και παιχνιδιάρικη!!Από καιρό είχα στο μυαλό μου να σας αναφέρω κάποια αξιόλογα λαδάκια σώματος μιας που πολύ της μόδας έχουν γίνει τώρα τελευταία ή τώρα ανακαλύψαμε τις θεραπευτικές τους δυνατότητες για το δέρμα.Ότι και να ισχύει πάντως τα αγαπάμε και θα είναι παρηγοριά στα γυναικεία σώματα κάθε εποχή και για κάθε περίσταση.
Όσο για σας άντρες γνωρίζουμε πόσο θέλετε να τα χρησιμοποιούμε..Σας αρέσει η οπτική του πράγματος..!!
 Κάπως έτσι φαντάζομαι το ιδανικό μασάζ με λάδια...

Πάμε να σας δείξω όμως τα καλύτερα λάδια σώματος ή μάλλον πιο αγαπημένα που έχω στο συρτάρι μου και τις θεραπευτικές τους ιδιότητες για το δέρμα μας!

'Create Your Own' Bath & Body Oil
 
Πολυχρηστικό λαδάκι σώματος από την εταιρία χειροποίητων cocotu.Θα σας έλεγα Αγγλική εταιρία αλλά το βαζάκι πάνω γράφει made in France όποτε μάλλον σε Γαλλικά προϊόντα αναφερόμαστε.Μου έστειλαν να δοκιμάσω το λάδι στο άρωμα Νεράντζι αλλά μάλλον συνδυασμός με αρώματα λουλουδιών και εσπεριδοειδή μου θυμίζει και είναι υπέροχος.Φανταστικό γυάλινο βάζο με ανάγλυφη περιγραφή.Σαν κόσμημα είναι το άτιμο στο καλάθι με τα λάδια.Δοκιμάστε το λάδι σε βρεγμένο δέρμα μετά το μπάνιο σας,για ενυδάτωση σε στεγνό δέρμα ακόμα και για μάσκα μαλλιών 15 λεπτά πριν λουστείτε.Είναι φανταστικό σε ότι και αν χρησιμοποιηθεί. Αφήνει πανέμορφο άρωμα στο σώμα κα πραγματικά δεν λαδώνει όπως θα περίμενε κανείς.Περιέχει λάδι Καρύδας, Αμυγδαλέλαιο,έλαιο Macadamia,Βιταμίνη Ε και φυσικά είναι 100% φυτικό.Δεν περιέχει τεχνικά αρώματα,parabens,sls,sles και ίχνους χημικού.
ΤΙΜΗ 28,50  100ml
 
Rose & Geranium Bath Oil
 
Αν δεν έβαζα 2 φώτο για το συγκεκριμένο θα έσκαγα.Όπως βλέπετε μέσα στο λαδάκι υπάρχουν αποξηραμένα κόκκινα ροδοπέταλα και πραγματικά ήταν ότι πιο πρωτότυπο έχω δει.Το έχω σε περίοπτη θέση στο καλάθι με τα λάδια και το παίρνω μάτι κάθε φορά που ψαχουλεύω τα καλλυντικά μου.Είναι χειροποίητο από την Αγγλική εταιρία Lola's Apothecary η οποία μου έστειλε να δοκιμάσω το άρωμα Γεράνι-Τριαντάφυλλο. Περιέχει έλαια Αμυγδάλου,Τριαντάφυλλου, Γερανιού,Βερίκοκου,Jojoba,Βιταμίνη Ε. Χρησιμοποιείται σε βρεγμένο και στεγνό δέρμα και προσφέρει την καλύτερη ενυδάτωση ever.
ΤΙΜΗ €25,60  100ml

Body oils by Vinca Minor
 
H Vinca Minor είναι Ισπανική εταιρία η οποία έχει μια τεράστια γκάμα φυτικών προιόντων, κυρίως αιθέρια έλαια,λάδια σώματος και προσώπου για κάθε ανάγκη,ηλικία και τύπο δέρματος.Για ραγάδες,κυτταρίτιδα,ουλές,ακμή, ενυδάτωση,ανόρθωση στήθους,μασάζ.Η συλλογή μου εμπλουτίστηκε με 5-6 προϊόντα της αλλά δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να ξέρω επ'ακριβώς τις ιδιότητές τους μιας και δεν γνωρίζω γρη Ισπανικά.Μυρίζουν όμως καταπληκτικά και το άρωμα μένει για ώρες.
Οι τιμές τσιμπημένες από €15-35 για λάδια σώματος και από €10-35 για λάδια προσώπου ανάλογα με το μέγεθος που θα επιλέξει κάποιος.
Αξίζει όμως πραγματικά την προσοχή σας!
 
 
Κάποια στιγμή πρέπει να κάνω και τις σχετικές αναφορές και στα serum-λαδάκια προσώπου που έχει παραγεμίσει το σχετικό καλάθι μου. Εννοείται πως δεν τα έχω δοκιμάσει όλα γιατί 15-20 λαδάκια χρειάζομαι μια ζωή για να εξαντληθούν.
Κάτι μου λέει όμως ότι θα κάνω πάλι δωράκια....
Άντε τυχερούλες!!!!
 
Σας φιλώ...     
 
 
 
 
  

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου