Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

My Handmade & Natural Blushes Collection


Γεια σας

Και εκεί που έλεγα χθες χαλάει ο καιρός, σήμερα τσουπ πάλι ήλιος και ζεστούλα.Όχι ότι με χαλάει δηλαδή αλλά μια βδομάδα τώρα είμαι άρρωστη και δεν λέω να συνέλθω.Χαλάλι του όμως του καιρού.Μαρέσει η θερμοκρασία αυτή την εποχή όπως και ο ήλιος και μακάρι να κρατήσει αρκετές μερούλες ακόμα για να αποδράσω στο αγαπημένο μου ψάρεμα.
Εδώ και αρκετές μέρες παλεύω να κάνω swashes στα χειροποίητα και φυσικά ρουζ που έχουν μαζευτεί στο συρτάρι μου και πολλά τα έχω χρησιμοποιήσει κιόλας.Δυστυχώς φωτογραφική δεν παίζει,κινητό με καλή κάμερα δεν παίζει οπότε θα αρκεστούμε στις μέτριας απόδοσης φωτογραφίες που τράβηξα με το τηλέφωνό μου.
Μια ιδέα θα πάρετε και να φανταστείτε ότι τα χρώματα είναι πολύ καλύτερα και πιο ζωηρά στην πραγματικότητα.
 
Σας τα παρουσιάζω από τα αριστερά στα δεξιά
 
1.Rushed Warm Pink Mineral Blush: Natural & Vegan Makeup Color
Από την εταιρία χειροποίητων Esme Minerals αξίας €5,63
Φανταστικό κοραλλί.
 
2.FAIRY TALE ~ Vegan Pure Mineral Blush Semi-Matte ~ All Natural Gluten Free Loose Pigment Mineral Powder
Από την εταιρία χειροποίητων Fior Mineral Cosmetics αξίας €11,26

3.Mineral Blush στην απόχρωση Desert Rose
από την εταιρία Bella Pierre αξίας €20,00
Το έχω δοκιμάσει και είναι αρκετά διακριτικό για πρωινές εμφανίσεις.

4,5.Organic & mineral Blushes στις αποχρώσεις Lovely & black Cherry
 
Από την εταιρία φυσικών καλλυντικών MELLI Minerals 
 
6.Petal Pink Blush
Από την εταιρία χειροποίητων Clean Faced Cosmetics αξίας €4,02
Υπέροχο πορτοκαλί!!Δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά αλλά ταιριάζει απόλυτα με κοραλλί κραγιόν. 
 
Σας τα παρουσιάζω από τα αριστερά στα δεξιά
 
1,2,3,4.Organic Blushes στις αποχρώσεις Peachie,Sultry,Hot day και Kisses.
Τα τρία πρώτα τα έχω σε δείγμα αλλά το Kisses σε full size συσκευασία και είναι αυτό που χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά.
Από την εταιρία οργανικών καλλυντικών και περιποίησης προσώπου & σώματος Εve Οrganics αξίας €11,74
 
5,6.Loose Mineral Blushes στις αποχρώσεις Winter και Summer

 Από την Αυστραλέζικη εταιρία Adorn Cosmetics αξίας €27,40
 
 
Και κάπου εδώ έφτασαν στο τέλος τους τα χειροποίητα και φυσικά Blushes που έχω στα συρτάρια μου.Όπως πολύ καλά γνωρίζετε αγαπώ κάθε τι φυσικό που βοηθά να αναπνεύσει η επιδερμίδα χωρίς να προκαλούνται δυσάρεστες εκπλήξεις σε αυτήν.
Ζήστε φυσικά και αποφύγετε τα πολλά χημικά που καταστρέφουν το δέρμα.Οκ μπορεί να μην το καταλαβαίνετε τώρα αλλά σε λίγα χρονάκια το δέρμα θα αρχίσει να δείχνει τα σημάδια του.
 
Και μην ξεχνάτε να λαμβάνετε μέρος στον διαγωνισμό μου Butters Giveaway  
 
Σας φιλώ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου