Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ


Γεια σας

Πως πέρασε και αυτός ο μήνας δεν έχω καταλάβει.Μπήκαμε για τα καλά στον χειμώνα με αρκετό κρύο τα βράδια κυρίως που πολύ με ταλαιπωρεί.Κάπου άκουσα ότι αυτός ο χειμώνας θα είναι ο πιο κρύος των τελευταίων ετών.ΩΩΩ ΛΑΛΑ!!Δεν θα την παλέψω..
Ο Οκτώβρης πάντως όσον αφορά τα καλλυντικούλια ήταν πολύ ενδιαφέρον μιας και γνώρισα πολλές εταιρίες και ακόμα περισσότερα προϊόντα.
Σήμερα θα σας δείξω αυτά που ξεχώρισαν και έγιναν μέρος της περιποίησής μου και όχι μόνο.

Fig Bergamot Candle
 
Χειροποίητο κερί από την εταιρία Κekemomo με άρωμα Περγαμόντου και μπαχαρικών.Τέλειος συνδυασμός,υπέροχο άρωμα και πανέμορφη αλουμινένια συσκευασία.Όταν το τελειώσω θα ξέρω και πόσες ώρες κρατάει,αν και πιστεύω πως 226γρ.καθαρό βάρος θα το έχω για πολλές βραδιές συντροφιά.
Τιμή €13,14
 
Potent Herbal Pain Relief Eco-Healing Balm
 
Ισχυρό φυσικό βιολογικό βάλσαμο για τους μυικούς πόνους από την εταιρία χειροποίητων The Spa Herbalist σε συσκευασία 100γρ.
Πραγματικό φάρμακο αποδείχτηκε μιας και με βοήθησε πάρα πολύ με τα πιασίματα που είχα από την ίωση του Φθινοπώρου.Πραγματικά εξαιρετικό  και πλέον θα είναι ο σύμμαχός μου σε συχνά πιασίματα και πόνους που έχω κατά καιρούς.Χημικά goodbuy!!  
Περιέχει Shea Butter; St John's Wort, Arnica, Jamaican Dogwood, Devil's Claw, Black Cohosh, Lobelia, Cottonwood Bark & Bud, Cayenne and Sacred Datura in hemp, coconut and sunflower oils, beeswax, essential oils of juniper, arnica, vanilla, birch, black pepper & lavender. Vitamin E. 
Τιμή €27,24 


Χειροποίητα οργανικά κραγιόν από την εταιρία Caribbean Ruby και φυσικά έχω όλη την σειρά.Ξεχώρισα την απόχρωση ruby που βλέπετε γιατί λατρεύω το κόκκινο τον χειμώνα.Τόση διάρκεια και απόδοση χρώματος πρώτη φορά είδα κορίτσια.Το φοράω το πρωί για την δουλειά και το μεσημέρι που γυρνάω είναι ακόμα στην θέση του.Δεν δημιουργεί τα ενοχλητικά ''σπασίματα'' των κραγιόν στα χείλη και προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση.Για την συσκευασία τι να πώ?Ξεχωρίζει από μόνη της!!Η συγκεκριμένη εταιρία διαθέτει και πανέμορφα μολύβια ματιών και έχω λιώσει κυριολεκτικά το καφέ της μιας και το χρησιμοποιώ καθημερινά.
Στην Ελλάδα τα κραγιόν τα βρίσκουμε ΕΔΩ στην τιμή των €9,50 το ένα.


Kabuki Brush από την εταιρία φυσικών καλλυντικών inika Cosmetics.Οκ πανάκριβο (€33,30) αλλά το πιο υπέροχο πινέλο για ρουζ που είχα ποτέ.Φτιαγμένο με συνθετικά υλικά και τόσο μαλακό όσο λίγα στην αγορά.
Το έχω αγαπήσει πραγματικά!!


Χειροποίητο σαπούνι με άρωμα Τριαντάφυλλο από την Ουκρανική εταιρία yara naturals αξίας €4,99.Το αγάπησα γιατί εκτός από το έντονο άρωμα που μένει στο σώμα, είναι μαλακό σαπούνι που το νιώθεις σαν αφρόλουτρο πάνω σου.Περιμένω με αγωνία να τελειώσει για ν'αρχίσω το επόμενο που έβαλα στο μάτι.


Χειροποίητο 100% φυτικό βάλσαμο ματιών με θεραπευτικά έλαια σε stick.Είναι το τρίτο που αποκτώ (τα άλλα 2 από διαφορετικές εταιρίες)και το λάτρεψα γιατί εκτός από τους μαύρους κύκλους που μου ελάττωσε και φώτισε την περιοχή των ματιών, είναι άοσμο.Μεγάλη υπόθεση για μένα που κάθε βράδυ πριν πέσω για ύπνο θέλω να μυρίζω μόνο το βουτυράκι ή την κρεμούλα χεριών.Το θεωρώ επίσης υπέροχο προϊόν γιατί εφαρμόζετε απευθείας κάτω από τα μάτια χωρίς να λερώνονται και χωρίς να χάνω ούτε γραμμάριο βάλσαμου.Στην Ελλάδα το βρίσκουμε ΕΔΩ στην τιμή των €4,50

 
Χειροποίητο 100% φυσικό lip balm στο άρωμα Μάνγκο-Παπάγια από την εταιρία Happy with Nature αξίας €2,42.Οικονομικό και πολύ πολύ ενυδατικό.Κάθε μήνα αλλάζω lip balms όχι γιατί τα τελειώνω αλλά γιατί τα χρησιμοποιώ καθημερινά και θέλω ποικιλία στα αρώματα.Το Μάνγκο-Παπάγια μυρίζει φανταστικά και μένει στα χείλη μου πολύ πολύ ώρα.


Αγάπες μου αυτά ήταν τα αγαπημένα Οκτωβρίου αν και δοκίμασα αρκετά ακόμα.Στο επόμενο post μου ήρθε η ιδέα να σας μιλήσω για προϊόντα που δεν εκπλήρωσαν τις προσδοκίες μου και δεν αξίζουν την αγορά τους.Έχω ψάξιμο λοιπόν...

Σας φιλώ...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου