Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

ΤΑ 13 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ 2013


Γεια σας

Το τελευταίο διάστημα βλέπω από πολλές bloggers και youtubers αυτόν τον τίτλο και ζήλεψα.Πιστεύω ότι τα δικά μου αγαπήμενα είναι αρκετά διαφορετικά μιας και εγώ έχω να επιλέξω από χειροποίητα και φυτικά προιόντα περιποίησης και όχι μακιγιάζ.Να σας πω την αλήθεια ότι μέσα στο χρόνο από μακιγιάζ αγόρασα μόνο 1 μολύβι ματιών από oriflame,μια μαύρη μάσκαρα από Max Factor και το panstick της Max Factor που το χρησιμοποιώ σαν κονσίλερ για τους μαύρους κύκλους.Αυτά τα ολίγα!
Make-up και πούδρες δεν φοράω,κράγιον έχω πάνω από 20 οπότε οποιαδήποτε άλλη αγορά θα μου ήταν περιττή.
Μέσα στο χρόνο που μας πέρασε όμως γνώρισα μια τεράστια γκάμα χειροποίητων και φυτικών προιόντων που με χαροποίησε όχι τόσο γιατί τα απέκτησα, αλλά γιατί ένιωσα ότι η σύγχρονη γυναίκα έχει επιστρέψει στον φυσικό τρόπο ζωής γενικότερα.
Ναι κορίτσια,επιστροφή στην φύση γιατί μας αξίζει!!
Πάμε λοιπόν για τα 13 αγαπημένα του 2013 αν και να σας πω την αλήθεια είχα πολλά περισσότερα...

1.
Acqua 24H / UV - Crema Hidratante
 
24ώρη ενυδατική αντιηλιακή κρέμα προσώπου της Ισπανικής εταιρίας Κaremika.
Είναι η ενυδατική που φοράω αυτόν τον καιρό και έχω πάθει πλάκα.Η όψη του προσώπου μου έχει βελτιωθεί και νιώθω ότι έχει αλλάξει ο χρωματικός τόνος της επιδερμίδας μου.Έγινε πιο φωτεινός.Είναι για κανονικές και νεανικές επιδερμίδες για βαθιά 24ώρη ενυδάτωση. Και ναι,απορροφάτε στο λεπτό.Ότι ακριβώς χρειάζομαι!
ΤΙΜΗ 50γρ. €38,00
 
2.
Beurre de Karite-Loukoum
 
Βούτυρο Καριτέ με άρωμα Λουκούμι από την Γαλλική εταιρία La Sultane de Saba.
Οκ το ομολογώ!!Είναι το αγαπημένο μου βούτυρο σώματος.Είναι από τα ωραιότερα αρώματα που έχω μυρίσει ποτέ μου.Κάθε φορά που ανοίγω τη γυάλινη πολυτελείας συσκευασία μού'ρχετε να το φάω και φυσικά το φυλάω σαν τα μάτια μου.Είναι το προιόν που αποτέλεσε την αφορμή να δημιουργηθεί αυτό το blog και φυσικά αναλυτικότατο Review θα γίνει πολύ σύντομα.
ΤΙΜΗ 300ml €34,00
 
3.
Bath and body oil by Cocotu
 
Λάδι σώματος στο υπέροχο άρωμα Neroli (Νεράντζι) από την Γαλλική εταιρία Cocotu.
Εξαίσιο λαδάκι σώματος για βρεγμένο, στεγνό δέρμα,για θεραπεία μαλλιών,για ένα πιο απολαυστικό αφρόλουτρο...
Πολλές οι χρήσεις του και πολύ πιο υπέροχο το άρωμά του.Το γυάλινο μπουκαλάκι του δε το έχω ερωτευθεί.
Σύντομα Review και για αυτό.
ΤΙΜΗ 100ml €26,60
 
4.
Mermaid’s Cove- Τropical handmade deodorant
 
100% φυσικό χειροποίητο αποσμητικό στικ στο υπέροχο άρωμα Mermaid's Cove (Μάνγκο,Μούρα,Λεμόνι) που στην Ελλάδα το βρίσκετε ΕΔΩ.
Ήταν η αποκάλυψη στα χειροποίητα αποσμητικά που δοκίμασα το 2013. Κρατάει πάνω από 12 ώρες με το άρωμα αναλοίωτο πανω μου.Ευτυχώς έχω τεμάχια για όλο το 2014.
ΤΙΜΗ 90γρ. €5,00
 
5.
Honey sugar solid scrub
 
Στερεό πίλινγκ ζάχαρης με Μέλι από την Αγγλική εταιρία χειροποίητων Κallisto Creams.
Μπορεί να μην βρήκα ακριβώς την φωτογραφία του προιόντος που έχω αλλά είμαστε πολύ κοντά.Φανταστείτε αντί για Τριαντάφυλλο, κομμάτια φυσικής Κερήθρας.Επειδή είναι αρκετά σκληρό το χρησιμοποιώ για την απολέπιση των ποδιών μου και είναι κάτι το φανταστικό.Εκτός του ότι μυρίζει ότι καλύτερο έχω μυρίσει με μέλι μέχρι τώρα (έρωτας)κάνει τα πέλματα κυριολεκτικά βελούδινα.
Δεν θέλει πλύσιμο μετά.Αφήστε το βούτυρο Κακάο να είσχωρήσει στο δέρμα..!!
ΤΙΜΗ 100γρ. €5,10
 
6.
Avocado handmade Conditioner
 
Χειροποίητη μαλακτική κρέμα μαλλιών με Αβοκάντο από την NatruellyMee από ΗΠΑ.
Ποτέ δεν πίστευα ότι υπάρχει χειροποίητη μαλακτική με ακριβώς την ίδια υφή με αυτές του εμπορίου,με φυσικό άρωμα και με τέτοιο αποτέλεσμα.Δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από αυτές των μεγάλων εταιριών.
Κάνει τα μαλλιά κυριολεκτικά μεταξένια!!
ΤΙΜΗ 236γρ. €5,26
 
7.
Babassu and Shea body whip

Χτυπημένο βούτυρο σώματος με Καριτέ και Babassu από την Angel Minaro.
Λατρεύω την μυρωδιά του,την υφή του και την μεταξένια επιδερμίδα που μου κάνει.Δυστηχώς την έχω σε travel size αλλά δεν έχω σκοπό να την τελειώσω ποτέ.Αναλυτικό Review δείτε ΕΔΩ.
ΤΙΜΗ 113γρ. €21,35

8.
Exfoliating Facial Scrub
 
Απολεπιστικό πίλινγκ προσώπου με αυθεντικό Μαύρο σαπούνι αφρικής και εκχυλίσματα Αγγουριού και Καρότου που στην Ελλάδα θα το βρείτε ΕΔΩ.
Από τα καλύτερα πίλινγκ που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά. Φυσικά όμως είναι και προιόν Αγγλίας και εκτός από απλό πίλινγκ είναι και καθαριστικό μαζί.2 σε 1 δηλαδή για καθημερινή χρήση.Μυρίζει φυσικά και κάνει απίστευτο καθαρισμό στο προσώπο μου.Και κυρίως 100% φυσικό προιόν.
Το αγαπώ πραγματικά!!
ΤΙΜΗ 75γρ. €8,00
 
9.
''sunshine''Cold Process Soap
 
Χειροποίητο σαπούνι κρύας διαδικασίας από την BaaHurrah Farm στο άρωμα ''sunshine'',προιόν ΗΠΑ.
Μυρίζει λεμονόκηπο και φυσικά λυπάμαι να το χρησιμοποιήσω.Μέχρι την όμορφη χάρτινη συσκευασία λυπάμαι να χαλάσω.Από την ίδια εταιρία χειροποίητων έχω δοκιμάσει όμως δείγμα και ξέρω ότι προσφέρει εξαιρετική καθαριότητα.
Αναλυτικό Review και για αυτά τα προιόντα σύντομα.
ΤΙΜΗ 141γρ. €4,32
 
10.
handmade hand & body lotion
 
Χειροποίητη λοσιόν χεριών και σώματος στο άρωμα White Tea από την EvergreenCo.Η συγκεκριμένη εταιρία χειροποίητων έχει απίθανες μυρωδιές αλλά αυτό το άρωμα το λάτρεψα όσο λίγα.Δυστηχώς δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια αλλά μπορώ να πω ότι δροσίζει το δέρμα μου φοβερά, απορροφάται αμέσως, νιώθοντας όμως την ενυδάτωση και το άρωμα για ώρες. Φοβερό,φοβερό!!
ΤΙΜΗ 141γρ. €11,27
 
11.
Organic Facial Cleanser
 
Οργανικό καθαριστικό προσώπου με Μαύρο σαπούνι Αφρικής από την Καναδέζικη εταιρία Eli's.
Tο έχω στο μπάνιο μου αρκετούς μήνες και όλο το ξεχνούσα,αλλά τον τελευταίο καιρό κάθε φορά που κάνω ντους πλένω μ'αυτό το προσώπο μου.Καθαρίζει καταπληκτικά το δέρμα μου και έχει σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα με τις μπάρες των Μαύρων σαπουνιών Αφρικής.Δεν αφήνει δηλαδή αυτή την ενοχλητική για μένα γλίτσα των καθαριστικών προσώπου.Το μοναδικό που έχω βρει όπως το θέλω.
Πολύ σύντομα θα σας έχω αναλυτικά όλα τα προιόντα της εταιρίας που έχω στο συρτάρι μου.
ΤΙΜΗ 150γρ. €18,40
 
12.
Handmade body butter-lotion bar
 
Χειροποίητο στερεό βούτυρο σώματος ή αλλιώς lotion bar που στην Ελλάδα το βρίσκουμε ΕΔΩ.
Όταν το είχα πρωτομυρίζει επαθα σοκ.Μα δεν υπάρχουν αυτές οι μυρωδιές εδώ, πως να το κάνουμε.Το βούτυρο αυτό είναι προιόν ΗΠΑ και εκτός από ενυδάτωση του σώματος το χρησιμοποιώ σαν άρωμα.Βάζω λίγο πίσω από τα αυτιά μου,τους καρπούς,το στήθος και σαν κρέμα χεριών και όλοι στην παρέα ψάχνονται..
Όλα τα αρώματα της σειράς είναι εκτός ελληνικών ορίων και κρατάνε πολλές πολλές ώρες.
ΤΙΜΗ 71γρ. €12,00
 
13.
Cocoa Mango Buttercream
 
Κρεμώδης βούτυρο σώματος με Κακάο και Μάνγκο από την Beija Flor Naturals.
Σας έχω μιλήσει ΕΔΩ και για αυτή την εταιρία και για αυτό το προιόν οπότε τα λόγια είναι περιττά.Απλά καμία σχέση με τα κοινά βούτυρα του εμπορίου.Ούτε η μυρωδιά συγκρίνεται,ούτε η ενυδάτωση, ούτε η απορροφητικότητα.
ΤΙΜΗ 113γρ. €10,88
 
 
 
 
Τελικά έχω εκτός λίστας πολλά και καταπληκτικά πράγματα που κυκλοφορούν στα συρτάρια μου αλλά δεν θα αφήσω κανένα παραπονεμένο.
Έχω να κάνω reviews που θα με φοβηθεί το μάτι μου.
Πάμε δυναμικά για την λίστα του 2014!!
 
(χαμένη Ρεάλ που θα χάσω το στοίχημα εξαιτίας σου...γρρρρ...).
 
 
Σας φιλώ...  
 

 

 

   
 



 
 
 
 
 
 
 
   
 
     



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου